نیازمند تعریفی مشترک برای سیما و منظر مطلوب در قم هستیم


نیازمند تعریفی مشترک برای سیما و منظر مطلوب در قم هستیم

رئیس جهاد دانشگاهی واحد قم هدف از برگزاری جشنواره «نمای مطلوب» را استفاده از هنرمندان و صاحب‌نظران برای معماری، عمران و شهرسازی در شهر دانست و افزود: به دنبال رسیدن به یک تعریف مشترک برای سیمای مطلوب در شهر قم هستیم.

دکتر محمد حیدری در آیین افتتاحیه سومین جشنواره نمای مطلوب با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جهاد دانشگاهی چند برنامه با مشارکت شهرداری قم انجام داده که باعث افتخاری برای این مجموعه است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از هنرمندان و صاحب‌نظران برای معماری، عمران و شهرسازی در شهر دانست و افزود: به دنبال رسیدن به یک تعریف مشترک برای سیمای مطلوب در شهر قم هستیم.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد قم تصریح کرد: سیما و منظر شهری می‌توانند ارسال‌کننده پیام آرامش و امنیت به مردم باشد و سبب ایجاد انگیزه برای کار و زنده‌بودن شهر می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه آثار بعد از دسته‌بندی در اختیار تصمیم گیران و تصمیم سازان شهر قرار می‌گیرد، عنوان کرد: امیدواریم در انتهای جشنواره جهت‌دهی مناسبی برای رسیدن به سیما و منظر مطلوب داشته باشیم.
حیدری با اشاره به وجود برخی حساسیت برای اجرای نمای رومی در قم و ممنوعیت آن یادآور شد: با آنکه همچنان ایجاد نماهای مناسب با وضع مطلوب فاصله داشته ولی این موضوع تغییرات اساسی در اجرای نماهای رومی کرده و این اقدام شهرداری قم قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد