رتبه سوم طراحی معماری کشور به نوسازی مدارس ایلام رسید


رتبه سوم طراحی معماری کشور به نوسازی مدارس ایلام رسید

ایلام - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس ایلام گفت: نوسازی مدارس این استان در نهمین دوره همایش و نمایشگاه ملی و دومین همایش بین المللی مدرسه ایرانی _ معماری ایرانی با رویکرد هویت‌بخشی به فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی موفق به‌کسب رتبه سوم در بخش طراحی معماری شد.

نصرت الله رحیمی روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این همایش که پیش از ظهر امروز برگزار شد، ۲۲۲ طرح در بخش های دانشجویی، مهندسان مشاور ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها و عکاسی که به دبیرخانه همایش ارسال شده بود، پس از داوری آثار و طرح های برتر، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام مقام سوم را در بخش طراحی معماری در بین ادارات کل استان ها کسب کرد.

وی افزود: برای نخستین بار است که موضوع طراحی مدارس روستایی و عشایری به عنوان یکی از محورها و موضوعات طرح ها و مقالات در این همایش مطرح شد که با تلاش مجموعه همکاران دفتر فنی این اداره کل موفق به کسب رتبه سوم شد.

به گزارش ایرنا، این همایش بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدیران کل آموزش وذپرورش و نوسازی مدارس و کارشناسان برگزار شد.

یک هزار و ۲۰۰ هزار فضای آموزشی در استان ایلام وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق