بانوان چهارمحال و بختیاری قهرمان لیگ اسلالوم قایقرانی شدند


بانوان چهارمحال و بختیاری قهرمان لیگ اسلالوم قایقرانی شدند

شهرکرد – ایرنا – قهرمانی بانوان قایقران چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ برتر اسلالوم، راه‌یابی والیبالیست‌های نوجوان به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته یک و حضور 2 ورزشکار پرورش اندام در رقابت‌های قهرمانی کشور از جمله خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، نخستین دوره مسابقات قایقرانی لیگ برتر اسلالوم در بخش بانوان، ۱۲ اسفند با حضور هفت تیم در دریاچه آزادی تهران برگزار شد که در پایان تیم آوای شهرکرد، نماینده چهارمحال و بختیاری توانست با کسب ۶۷ امتیاز، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در ۲ نوبت صبح و عصر این مسابقات، نیروانا اسدبیگی از تیم آوای شهرکرد در ماده کانواسلالوم، اول شد.

این ورزشکار در همراهی با نازنین فرزانه، دیگر قایقران آوای شهرکرد نیز موفق شد به مقام اول ماده اسلالوم امدادی نیز دست یابد.

در ماده دوئل کایاک و در نوبت صبح این رقابت‌ها، مقام نخست به نگین جباریه از شهرکرد تعلق گرفت.

تیم اسلالوم آقایان آوای شهرکرد نیز در روز ۱۱ اسفند توانسته بود با کسب ۵۷ امتیاز جایگاه سوم لیگ برتر این رشته ورزشی را به دست آورد.

نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته یک کشور راه یافتند

تیم نوجوانان آکادمی جهانبین به نمایندگی استان و با نام تخت جمشید مرودشت در مسابقات لیگ والیبال دسته یک کشور حضور یافت و پس از کسب ۲ پیروزی از گروه خود صعود کرد و به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها پیوست.

بازیکنان نوجوان آکادمی جهانبین در این مسابقات توانستند تیم فولاد خراسان را با نتیجه سه بر یک و صنایع اردکان را با نتیجه سه بر ۲ پشت سر بگذارند.

آرین رییسی، محمدمهدی زارعی، محمد اسدی، سهیل احمدی، عرفان میمی نژاد، حمیدرضا بنی طالبی، کیارش صفری، مهدی نامجو، محمدجواد ترکی، محمد صادقی، امیرحسین اشرف، پوریا صادقی، ابوالفضل سلمانی و سینا قلی پور در ترکیب تیم والیبال آکادمی جهانبین حضور دارند.

رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نوجوانان کشور با حضور ۱۳ تیم در تهران در حال برگزاری است.

تیم پرورش اندام چهارمحال و بختیاری راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شد

رییس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام استان گفت: محمدپارسا فروتن از بروجن و فیروز سهرابی از شهرکرد به همراه مربی و سرپرست، ۱۲ اسفند در چهاردهمین دوره مسابقات بدن‌سازی و پرورش اندام قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

اسدالله عزیزیان افزود: این مسابقات روزهای ۱۳ تا ۱۵ اسفند بدون حضور تماشاگران در جزیره کیش برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت