نایب رییس فدراسیون: کرونا بدمینتون‌بازان را از میدان بدر نکرد


نایب رییس فدراسیون: کرونا بدمینتون‌بازان را از میدان بدر نکرد

بجنورد- ایرنا- نایب رییس زنان فدراسیون بدمینتون گفت: کرونا حریف برنامه‌های ورزشی این فدراسیون نشد و تمامی مسابقات این رشته ورزشی، به جز جام فجر، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

فریبا مددی روز سه شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزشی بدمینتون خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا تنها مسابقات بین المللی فجر که دارای امتیاز جهانی و کسب سهمیه است از سوی فدراسیون جهانی بدمینتون لغو شد.

وی افزود: این در حالی بود که جشنواره برترین های فجر را با حضور ۳۲ ورزشکار برگزار کردیم و جوایز نقدی نیز از سوی فدراسیون به نفرات برتر اهدا شد.

مددی با اشاره به برگزاری لیگ برتر بدمینتون در ۲ بخش مردان و زنان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، یادآور شد: هم اکنون نیز لیگ دسته یک بدمینتون مردان به میزبانی استان البرز و زنان به میزبانی کرمان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مجازی برای مربیان و داوران بدمینتون، خاطرنشان کرد: امسال فدراسیون چهار دوره وبینار و یک کلاس توجیهی سطح یک مربیان در سطح آسیا و جهانی برگزار کرد.

وی افزود: همچنین دوره های آموزش مجازی برای مربیان استانی بدمینتون اجرا شد.

مددی با بیان اینکه برنامه های بدنسازی ورزشکاران ملی از طریق فضای مجازی در حال پیگیری است، اظهار داشت: امسال چندین دوره اردوی تیم ملی برگزار شد ولی بعد از شیوع کرونا این برنامه ها از بهمن ماه متوقف شد و برنامه های جدید اردوی ملی از فروردین سال آینده اعلام خواهد شد.

نایب رییس فدراسیون بدمینتون با اشاره به اعزام ورزشکاران فارس و خوزستان به مسابقات پارابدمینتون تایلند، افزود: فدراسیون برنامه ریزی هایی برای حضور موفق رده های سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال به مسابقات آسیایی بحرین صورت داده است.

در مجمع انتخاباتی بدمینتون خراسان شمالی، رضا مرگانی و برات وثوقی نامزدهای احراز ریاست این هیات ورزشی بودند که با انصراف مرگانی، برات وثوقی با کسب ۱۴ رای برای چهار سال دیگر ریاست این هیات ورزشی استان را بر عهده گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر