خانواده‌های مرزبانان باید به جوانانشان بیشتر توجه کنند


خانواده‌های مرزبانان باید به جوانانشان بیشتر توجه کنند

مشهد- ایرنا- فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نوک حمله و نیزه دشمن به سمت فکر جوانان است که آینده سازان کشورمان هستند لذا به علت این که گاهی مرزبانان مجبور به خدمت در نقاطی دور از خانواده هستند خانواده‌های مرزبانی باید در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

سردار احمد علی گودرزی روز سه شنبه در جمع خانواده های فرماندهان و معاونان ناجا در مشهد افزود: بدون شک خانواده های مرزبانان در مجاهدت همسران و پدرانشان نقش به سزایی دارند و در ثواب آن شریک هستند.

وی اضافه کرد: این خانواده ها با صبر و شکیبایی تحمل سختی های مرز را برای آنها راحت و روحیه خدمت را در آنها تقویت می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند و اوج روحیه ایثار و فداکاری در مرزبانی قابل مشاهده است.

سردار گودرزی افزود: افرادی که با تحمل سختی ها و دوری از خانواده، امنیت مزرهای ما را تامین می کنند کسانی که در امر آموزش آنها تلاش می کنند و انسان می سازند و روحانیون عقیدتی - سیاسی که در امر تقویت دین باوری بین کارکنان تلاش می کنند همه با ایثار و فداکاری در ایجاد امنیت کنونی کشور نقش به سزایی دارند.

خراسان رضوی از شمال و شمال شرق به طول تقریبی ۵۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق به طول حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!