نظارت آنلاین بر عملکرد حوزه های قضایی استان کرمان ضروری است


نظارت آنلاین بر عملکرد حوزه های قضایی استان کرمان ضروری است

کرمان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمان بر لزوم نظارت آنلاین بر عملکرد حوزه های قضایی استان تاکید کرد و گفت: باید از تمامی ابزارهای سیستمی موجود به منظور اعمال مدیریت بهتر و ارائه خدمات مناسب تر قضایی به مردم استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز سه شنبه در شورای انفورماتیک دادگستری کل استان کرمان افزود: استان کرمان به عنوان پایلوت اجرای دادرسی های الکترونیک در کشور، به صورت جدی اقدامات این حوزه در تامین زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز را در دست انجام دارد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محاکمات زندانیان استان کرمان به صورت آنلاین برگزار می شود و زندان های استان در این زمینه در سطح کشور بی نظیر هستند، اظهارداشت: با توجه به سیاست های قوه قضاییه در راستای هوشمندسازی و توسعه خدمات الکترونیک، لازم است که مراجعان این دستگاه در کنار کارکنان آن توجه بیشتری بر ارتقای دانش تخصصی خود و بهره گیری بیشتر از سامانه های انلاین قضایی داشته باشند.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اظهارداشت: فرایندهای قضایی باید با بهره گیری مناسب از سامانه ها و سیستم های الکترونیک و آنلاین به صورت منطقی، معقول و قابل مدیریت دنبال شوند.
بر پایه این خبر، در نشست شورای انفورماتیک استان کرمان نحوه ارجاع پرونده های بدوی استان و عملکرد برخی حوزه های قضایی به صورت کامل مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد