مطالبه گری گروه های جهادی نسخه شفا بخش ماندگاری انقلاب و آرمان شهدا


مطالبه گری گروه های جهادی نسخه شفا بخش ماندگاری انقلاب و آرمان شهدا

حجت الاسلام پیش قدم گفت: امروز ما برای اینکه انقلاب اسلامی تثبیت و ماندگار باشد، از آرمان شهدا فاصله نگیریم و به نسل بعد هم به طور صحیح انتقال دهیم همین مطالبه گری گروه های جهادی امر به معروف را نسخه شفا بخش می دانیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز (۱۲ اسفند ماه) در کارگاه آموزشی گروه های جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه سال ۱۳۲۲ که مکتوبات حضرت امام (ره) در کتاب کشف الاسرار به چاپ رسید، آغاز مطالبه گری بود، اظهار کرد: محتویات این کتاب ارزشمند حول دو‌ موضوع مطرح شد که یکی سکولاریزاسیون موجود در حکومت رضا شاه و موضوع دوم به دفاع از قدرت خدا برای ایجاد و نابودی دولت های ظالم بود.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت» از آن زمان که آغار حرکت انقلاب اسلامی بود تا امروز، حدود ۲۲۶ هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم شد که شهدای ما با دادن جان خود این انقلاب را به پیروزی رساندند و این شهدا در راستای احقاق حق و عدالت اجتماعی و مبارزه با ظالم تلاش کردند.

وی ادامه داد: این رشادت ها و جان فشانی ها آغاز مطالبه گری عملی در جمهوری اسلامی ایران بوده که در راستای اجرای احکام دین الهی اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام پیش قدم یادآور شد: امروز ما برای اینکه انقلاب اسلامی تثبیت و ماندگار باشد، از آرمان شهدا فاصله نگیریم و به نسل بعد هم به طور صحیح انتقال دهیم همین مطالبه گری گروه های جهادی امر به معروف را نسخه شفا بخش می دانیم .

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبه گری با شیوه و روش صحیح را مطلوب ستاد امر به معروف دانست و افزود: از دل مطالبه گری نباید مفسده بیرون بیاید، چرا که لازمه مطالبه گری سه عامل تخصص لازم نسبت موضوعات، جمع آوری اطلاعات در زمینه معروفات و منکرات و در مرحله نهایی اقدام عملی که منجر به نتیجه شود است.

وی منجر به نتیجه نبودن مطالبه گری را بزرگ‌ترین مفسده در این مسیر دانست و گریزی به مطالب مسیح علی نژاد زد و خاطرنشان کرد: اینافراد که ارتزاق زندگی دنیوی آنها از پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران است، هر اندازه مطلب بیشتر بر علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کنند، قطعا سفرهای شان رنگین تر و ماندگارتر خواهد بود.

حجت الاسلام پیش قدم گفت: این افراد بر علیه جمهوری اسلامی و آرمان‌های نظام اسلامی قلم می زنند تا دنیای خود را تامین کنند و اهداف جمهوری اسلامی را به چالش بکشانند .

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در صورتی که اگر همین‌ موضوع ۱۴۰۰ گروه جهادی را در قالبی غیر از آموزه های دینی مطرح می کردند، قطعا با مزاج این ساده لوحان سازگار می شد.

وی با اشاره به اینکه رفاه و نیاز دنیای ما مد نظر اینها نبوده و نیست، اظهار کرد: اینها هدف شان دین ماست، چرا که آموزه های دینی در راستای سعادت دنیا و آخرت بشر است،

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان