ارودی جهادی در سالروز ولادت حضرت علی (ع) برگزار شد 


ارودی جهادی در سالروز ولادت حضرت علی (ع) برگزار شد 

رضا صدیقی مهنی گفت: هم زمان با این روز فرخنده با مشارکت بچه های مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج اردوی جهادی برگزار شد.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون حضرت علی اکبر (ع) در سالروز ولادت حضرت علی (ع)، گفت: هم زمان با این روز فرخنده با مشارکت بچه های مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج اردوی جهادی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: در این اردوی یک روزه شبکه آبرسانی روستا که فرسوده شده بود، تعمیر شد.


وی بیان کرد: همچنین در تداوم طرح کمک مومنانه، پنج بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن و کنسرو جات هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


صدیقی مهنی ابراز کرد: این طرح با تاسی از سیره حضرت علی (ع) در دستگیری از نیازمندان محله مسجد اجرا شد تا در این روز خجسته شادی را مهمان دلهای آنها کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز جشن میلاد امام علی (ع) و روز پدر با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.



وی اضافه کرد: سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود و تجلیل از افراد هم نام علی، از ویژه برنامه های این جشن بود.


صدیقی مهنی یادآور شد: به همت بچه های مسجدی کانون حضرت علی اکبر (ع)، مسجد و محله در آستانه میلاد حضرت علی (ع) فضاسازی و آذین بندی شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت اظهار کرد: تولید محتوا در خصوص سیره امام علی (ع)، تبریک ولادت این امام همام و نیز تبریک روز پدر از سایر فعالیت های بچه های مسجدی این کانون فرهنگی هنری است که در فضای مجازی منتشر شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، بزرگداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و ترویج معارف علوی بود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک