معاون استاندار: دستاوردهای ادارات کرمان با موزه‌ها معرفی شود


معاون استاندار: دستاوردهای ادارات کرمان با موزه‌ها معرفی شود

کرمان - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با بیان اینکه وزارت نفت در تاسیس موزه ها و حفظ فرهنگ تاریخی خود الگوی سایر سازمان ها باشد، گفت: دستگاه‌های اجرایی با احداث موزه‌ها از تجربیات این وزارت در نمایش و معرفی دستاوردهای خود استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، حمیده واعظی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح موزه نفت سوزهای وزارت نفت در کرمان افزود: دستگاه‌های اجرایی انواع محتوا و روش های بازدید از موزه ها را برای مردم مهیا کنند و رسانه ها یار صنعت در معرفی و اجرا باشند که در این زمینه اطلاع رسانی وسیع در کشور انجام شود.

وی اظهار داشت: وزارت نفت باوجود احداث موزه ها سهم بسیاری از دانش این صنعت خواهد داشت و امانت دار بخشی از تاریخ ما خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: امروز وزارت نفت در حفظ اسناد، ثبت تجربیات و معرفی تاریخ خود در شرق کشور پیشگام محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: موزه صنعت نفت بیانگر سیر تکاملات این صنعت منحصر به فرد از تاریخ و پیام بسیاری برای نسل ها دارد لذا اقشار به ویژه جوانان از موزه بازدید کنند و مشوق هایی در ایام نوروز برای تروج فرهنگ ما در نظر گرفته شود که با بازدید و استقبال مردم شناخت آنان نسبت به موزه‌ها کامل شود.

موزه نفت سوزهای کرمان با بیش از ۶۰۰ شی تاریخی این حوزه از ۱۸ استان کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی وزارت نفت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استانداری و شهرداری کرمان امروز به بهره برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس