سه‌هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی دراستان مرکزی پرداخت شد


سه‌هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی دراستان مرکزی پرداخت شد

اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی از ابتدای اجرای این طرح (اواخر سال 96) تاکنون در این استان پرداخت شده است.

«محمدتقی آبایی‌هزاوه» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت ۲ هزار و ۴۶۰ طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی ارائه شده که بیشترین تقاضا با یک هزار و ۴۳۱ طرح مربوط به شهرستان اراک است.

وی بیان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۳۸۳ طرح اشتغال روستایی با رقم سه هزار و ۵۶۷ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال در استان مرکزی مصوب شده که از این تعداد، قرارداد ۲ هزار و ۳۷۰ طرح با رقم سه هزار و ۱۹۶ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال منعقد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تسهیلات ۲ هزار و ۳۶۷ طرح اشتغال روستایی تاکنون در استان مرکزی با اشتغالزایی چهار هزار و ۶۳۹ نفر پرداخت شده است.

آبایی‌هزاوه بیان کرد: از مجموع طرح‌های اشتغال روستایی استان مرکزی، ۱۸۲ طرح مربوط به آشتیان، یک هزار و ۲۶۳ طرح مربوط به اراک، ۱۵۱ طرح در تفرش، ۲۶۸ طرح در خمین، ۴۲۵ طرح در خنداب، ۱۲۳ طرح مربوط به دلیجان، ۲۵۶ طرح در زرندیه، ۵۴۸ طرح در ساوه، ۵۶۵ طرح مربوط به شازند، ۳۳۳ طرح در فراهان، ۱۵۴ طرح مربوط به محلات و ۳۷۱ طرح در کمیجان است.

وی گفت: طرح های اشتغال روستایی یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید است که با توفیقات خوبی همراه بوده و نقش موثری در توسعه روستاها و افزایش اشتغال داشته است.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان، ۳۳ شهر، ۶۶ دهستان و یکهزار و ۲۷۳ آبادی دارای سکنه است و بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر در این استان زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است