نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی قزوین از 20 اسفندماه آغاز می‌شود


نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی قزوین از 20 اسفندماه آغاز می‌شود

قزوین – ایرنا – رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه 20 اسفندماه آغاز می شود.

منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اطلاعیه شماره (۶) ستاد انتخابات کشور، نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه جمعا به مدت هفت روزادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به روش‌های ثبت نام، گفت: داوطلبان می توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور، نسخه کامپیوتری،مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا فرمانداری‌ها کد رهگیری دریافت کرده و برای نهایی کردن ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند.

حبیبی با اشاره به مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام، افزود:ارائه اصل گواهی فقدان سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد،اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات،اصل کارت ملی و تصویر آن،اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان، عکس پرسنلی، ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن از جمله این مدارک است.

معاون استاندار گفت: کسانی که سابقه یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند، به شرطی که در همان حوزه انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.

وی افزود: همچنین اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...