تفاهم نامه های اشتغال فرزندان شاهد در صنایع غرب بندرعباس عملیاتی شود


تفاهم نامه های اشتغال فرزندان شاهد در صنایع غرب بندرعباس عملیاتی شود

بندرعباس- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: عملیاتی شدن تفاهم نامه های انعقاد شده با صنایع غرب بندرعباس در زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران توسط بنیاد شهید استان پیگیری و موانع عملیاتی شدن آنها به کارگروه ب برای تصمیم گیری با حضور مدیران صنایع ارائه شود.

علی رئوفی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با اشاره به اهمیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، اظهارداست: سهمیه های استخدامی که از سوی دستگاه های اجرایی ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران اختصاص می یابد، ضروری است با برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی به صورت کامل جذب شود.
وی با تاکید بر تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بیان داشت: تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آزادگان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب به صورت ویژه دنبال شود و این مهم در سیره عملی مولای متقیان حضرت علی علیه السلام بوده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد: با توجه‌ به محدودیت دستگاه های اجرایی در جذب نیروی انسانی و چابک سازی دولت از ظرفیت های دیگری نظیر تسهیلات خود اشتغالی برای اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در دستور کار قرار دارد.
رئوفی ادامه داد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، مهارت آموزی و کارآفرینی کمک شایانی به بهبود اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران می کند لذا برگزاری کلاس های آموزشی در بدو خدمت ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران با هدف توانمند سازی آنها پیگیری و دنبال شود.
رئوفی با اشاره به مشاوره های ارائه شده به فرزندان شهدا و ایثارگران در زمینه اشتغال، تصریح کرد: خروجی مشاوره های ارائه شده به فرزندان شهدا و ایثارگران در زمینه اشتغال آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش