یک وزنه‌بردار به فوتبال احترام گذاشت اما خود فوتبالی‌ها نه!


یک وزنه‌بردار به فوتبال احترام گذاشت اما خود فوتبالی‌ها نه!

مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه از آذری ممنونم که در انتخابات رییس فدراسیون به فوتبال احترام گذاشت، گفت: برایم جالب بود که یک وزنه‌بردار به فوتبال احترام گذاشت اما خود فوتبالی‌ها خیر.

کیوان بابادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال، اظهارکرد: به نظرم شاهد یک نمایش انتخاباتی بودیم زیرا بعد از رد صلاحیت آقای بهاروند، مشخص بود که چه کسی رییس فدراسیون خواهد شد و به نظر من روی انتخابات فدراسیون فوتبال نمی توان نام انتخابات را گذاشت. اگر غیر از آقای عزیزی خادم، فرد دیگری انتخاب می شد، من به انتخابات دموکراتیک فدراسیون فوتبال اعتقاد پیدا می کردم.

باید به حال فوتبال تاسف خورد

وی افزود: وقتی انتخابات رییس هیات فوتبال تهران سه چهار روز از قبل انتخابات فدراسیون مشخص می شود و مجددا آقای شیرازی به عنوان رییس انتخاب می شود، این جای سوال است. از همه مهمتر این که آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان برگزار کننده آن است که باید به حال فوتبال تاسف خورد زیرا وقتی به عنوان یک فوتبالی ساختار هیات فوتبال خوزستان را نگاه می کنم و می بینم این هیات در تامین برخی مسائل و همچنین برگزاری مسابقات فوتبال در استان عاجز است، برایم جالب است که آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان، انتخابات هیات فوتبال تهران را برگزار می کند.

مشروعیت فوتبال ایران، همان ۹ رای به علی کریمی است

این کارشناس فوتبال عنوان کرد: با تمام احترامی که برای تمام کاندیداها قائل هستم، از نظر من مشروعیت فوتبال ایران، همان ۹ رای به علی کریمی است. البته اگر آجرلو و هاشمی هم رییس فدراسیون فوتبال می شدند، من می گفتم که انتخابات فدراسیون سالم بوده است. البته شخص علی کریمی در کاریزمای مدیریت فوتبال مورد تایید و رای من نیست اما علی کریمی در این انتخابات هویت فوتبال ایران بود و با وجود این که می دانست انتخابات تشریفاتی است اما آمد و به نظرم حضورش در انتخابات، یک حرکت ایثارگونه بود. او می خواست عنوان کند که اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال، فقط یک کاغذ رنگین است که در آن عنوان کرده اید فوتبالی ها صاحب فوتبال اند، موضوعی که در عمل اتفاق نیفتاد.

یک وزنه‌بردار به فوتبال احترام گذاشت اما خود فوتبالی‌ها نه!

وی بیان کرد: من با وجود این که نقدهایی نسبت به باشگاه فولاد دارم، اما از سعید آذری تشکر ویژه دارم که به صراحت اعلام کرد، رای من علی کریمی بود و برایم جالب بود که یک وزنه‌بردار به فوتبال احترام گذاشت اما خود فوتبالی‌ها خیر. از آذری ممنونم که به فوتبال احترام گذاشت.

فوتبال ایران با دیالوگ زیبا ساخته نمی‌شود

بابادی در واکنش به صحبت های عزیزی خادم در یک برنامه فوتبالی، عنوان کرد: به خاطر صحبت های متناقض او تاسف خوردم. اگر قرار بود اساس فدراسیون فوتبال ایران بر پایه دیالوگ زیبا، خوب حرف زدن و استفاده از کلمات و جملات انگلیسی ساخته شود، می‌توانستیم یک چشم رنگی را در راس فدراسیون فوتبال بگذاریم. فوتبال ایران با ادبیات و گفتمان زیبا ساخته نمی شود زیرا ادبیات زیبا در فدراسیون ایران، قرارداد ویلموتس شد. من نگران آینده فوتبال ایران هستم.

چرا آقایان به حرمت کریمی حاضر نشدند در انتخابات شرکت نکنند؟

وی با اشاره به حرف های متناقض رییس جدید فدراسیون فوتبال در این برنامه تلویزیونی، ادامه داد: آقای عزیزی خادم عنوان کرد که علی کریمی، علی دایی و وحید هاشمیان به عنوان اسطوره های فوتبال به فوتبال ایران مشروعیت می دهند اما سوالم این است که چرا آقایان به حرمت علی کریمی و امثال او حاضر نشدند در انتخابات شرکت نکنند؟ پس این حرف ها تناقض و تعارف است. باید حرمت فوتبال حفظ می شد زیرا اگر قرار است یک مدیر صنعتی به عنوان رییس فدراسیون فعالیت داشته باشد، خواهش من از دولت این است که علی کریمی را به عنوان رییس هیات مدیره پتروشیمی امیرکبیر به جای آقای عزیزی خادم منتصب کنند.

مهمترین ماموریت عزیزی‌خادم، سرپوش گذاشتن روی قرارداد ویلموتس

مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: فوتبال برای علی کریمی و امثال کریمی است و کسی نمی‌تواند فوتبالی ها را از این رشته جدا کند. من متاسفانه آینده خوبی را برای فوتبال ایران نمی‌بینم. به نظر من شاید مهمترین ماموریت آقای عزیزی خادم، سرپوش گذاشتن روی قرارداد ویلموتس است زیرا چندین بار عنوان کرد که ما به گذشته بر نمی‌گردیم و نباید به گذشته کار داشته باشیم. این هشدار را به مسئولان کشور می دهم که خواسته جامعه ورزش و فوتبال این است که از پول بیت المال، هزینه ندانم کاری، بی توجهی و فساد در فوتبال پرداخت نشود.

آینده خوبی برای فوتبال ایران نمی‌بینم

وی درباره صحبت‌های عزیزی خادم مبنی بر سفر به استان‌ها و نشست با استانداران و نمایندگان مجلس در راستای توجه به فوتبال استان‌ها، عنوان کرد: این صحبت رییس فدراسیون با این ادعا که می‌خواهد فوتبال ایران را صاحب سبک و مارکتینگ کند نیز متناض است زیرا این به این معنی است که او در واقع برنامه ندارد و منتظر کمک‌های مالی دولت است. بازهم تاکید می‌کنم، آینده خوبی برای فوتبال ایران نمی‌بینم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی