حضور 2500 هرمزگانی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان


حضور 2500 هرمزگانی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان

مدیر اجرای مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان و مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: بیش از پنج هزار نفر از متقاضیان پس از ارزیابی و مشاوره در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی حضور یافته اند که سهم استان هرمزگان 2500 نفر است.

صدیقه مظفر صبح امروز(۱۳ اسفندماه) در دیدار با سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان، به تشریح طرح ملی مشاغل خانگی پرداخت و گفت: طرح ملی مشاغل خانگی به منظور آموزش، توانمند سازی و اتصال به بازار با هدف اشتغال پایدار برای متقاضیان این طرح در حال انجام است.

مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با بیان اینکه سایت برای فروش محصولات مشاغل خانگی طراحی شده است که این سایت ها مخصوص فروش محصولات است، اظهار کرد: بیش از ۵ هزار نفر از متقاضیان پس از ارزیابی و مشاوره در این طرح ملی حضور یافته اند و سهم استان هرمزگان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.

مظفر اضافه کرد: این طرح ضعف‌های رویه سابق را پوشش می‌دهد و بر اساس چارچوب بخش آموزش، مشاوره و اتصال به بازار تعریف شده که این یک رویکرد نوین در حوزه اشتغال کشور است.

این مقام مسئول ادامه داد: تجربه اجرای الگوی نوین از سال ۱۳۹۷ تاکنون که به مجری گری جهاددانشگاهی و کارفرمایی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اجرا شده است که طرح ملی توسعه مشاغل خانگی شناخت مناسبی از فضای کسب و کار استان را نشان می دهد که به منظور رسیدن به اهداف این طرح نیازمند همکاری ویژه تمام دستگاهای اجرایی است.

در ادامه سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: با وجود معضل گسترده بیکاری باید دغدغه همه مدیران و همچنین دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها، مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری اشتغال باشد.

امیر حبیبی در پایان اضافه کرد: جهاد دانشگاهی همواره نقش مهمی را در توسعه کشور داشته از این رو بر اساس قوانین همکاری های لازم را با جهاد دانشگاهی خواهیم داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در