پیک نوروزی جای خود را به برنامه «عید، هنر و داستان» می‌دهد


پیک نوروزی جای خود را به برنامه «عید، هنر و داستان» می‌دهد

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: در تعطیلات نوروز برنامه طرح «عید، هنر و داستان» برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

صیاد سلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعطیلات نوروز امسال نیز مطابق سال گذشته تکالیفی با عنوان تکالیف نوروزی نخواهیم داشت و تکالیف سنتی توسط معلمان برای ایام نوروز ممنوع است و فقط برنامه «عید، هنر و داستان» برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی افزود: برنامه «عید، هنر و داستان» با اهدافی همچون پرداختن به ابعاد عاطفی، هنری و تربیتی و نیز آماده‌سازی بستر مناسب برای بروز استعدادهای درونی و هنری دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند از بستر فیلم، نمایش، عکس، نقاشی و دیگر ابعاد هنری با موضوعات مختلف از جمله دنیا با بیماری کرونا و دنیای بدون کرونا و نیز دلتنگی برای مدرسه در راستای طرح آجر به آجر استفاده کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان برنامه «عید، هنر و داستان» را بر اساس بسته تحولی خوانا عنوان کرد و گفت: این برنامه علاوه ‌بر حرکت در راستای علایق دانش‌آموزان، در عین حال فرصت‌هایی را برای پرورش خلاقیت آن‌ها ایجاد می‌کند و دانش‌آموزان کمتر درگیر فضای مجازی می‌شوند.

سلامی خاطرنشان کرد: برنامه عید و داستان جایگزین شد که دانش‌آموزان در سه محور داستان‌گویی، داستان‌خوانی و داستان‌نویسی بتوانند خلاقیت‌های خود را بروز دهند و با کتاب انس بگیرند تا به ‌واسطه نوشتن داستان مهارت‌های نوشتن و از طریق داستان‌خوانی مهارت‌های خواندن را تقویت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس