به دنبال آمار نمایشی نیستیم/ سنجش براساس معیارهاست


به دنبال آمار نمایشی نیستیم/ سنجش براساس معیارهاست

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سنجش برنامه های ما با ملاک و معیار است، دنبال آمار نمایشی نیستیم، عمل اجتماعی و پرهیز از فردگرایی باید مدنظر باشد، ماموریت هر فردی در تیم ما باید مشخص باشد ما به عنوان یک مسئول باید به کار تیمی اهمیت دهیم، عمل بر مبنای قانون باعث می شود از هر حیث مصون باشیم.

"احمد اسکندری نسب" در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان ضمن قدردانی از تلاش همه فرهنگیان استان به ویژه در زمینه آموزش مجازی که سبب سربلندی آموزش و پرورش استان شده، اظهار کرد: امیدواریم در آینده هم بتوانیم در راستای تعالی و بالندگی دانش آموزان که جامعه هدف ما و آینده سازان کشور هستند، بکوشیم.

وی با هفته امور تربیتی گفت: همه هستی برای تربیت انسان خلق شده، همه معلمان در خدمت بشر هستند تا ظرفیت های نهان او را رشد دهند، تا انسان ها بتوانند توشه ای برای آخرت خویش اندوخته کنند، در سند تحول بنیادین لفظ "معلم"، "مربی" تلقی شده که بیانگر اهمیت امر خطیر پرورش است.

اسکندری نسب با بیان ویژگی های یک مدیر موفق گفت: تواضع در خدمتگزاری یکی از شرط های اصلی موفقیت است اخلاق اسلامی باید در کارها لحاظ شود و گروه کاری که تشکیل می دهیم باید با اخلاق و با تدبیر باشند، رعایت شئونات اسلامی اثرات خود را خواهد گذاشت سعه صدر و صبوری به انسان کمک می کند تا بتواند از موانع در کار عبور کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عمل عالمانه و هوشیارانه را در حوزه های اجتماعی و اعتقادی از ملاک های یک مدیر موفق دانست و گفت: عمل معیار مدارانه هم باید سرلوحه کار قرار گیرد، به این معنی که برای برنامه هایمان ملاک، معیار و شاخص داشته باشیم، وقتی از تربیت تمام ساحتی سخن می گوییم ساحت های 6 گانه بایستی مشخص باشند و بر اساس آن ها پیش رویم.

اسکندری نسب گفت: سنجش برنامه های ما با ملاک و معیار است، دنبال آمار نمایشی نیستیم، عمل اجتماعی و پرهیز از فردگرایی باید مدنظر باشد، ماموریت هر فردی در تیم ما باید مشخص باشد ما به عنوان یک مسئول باید به کار تیمی اهمیت دهیم، عمل بر مبنای قانون باعث می شود از هر حیث مصون باشیم.

وی تحقق هدف، توانایی حل مساله و توانایی مدیریت بحران را از دیگر ویژگی های مدیران موفق دانست و اظهار داشت: باید مراقبت کنیم، فرآیندی که در جریان مسئولیت در اختیار ما هست به درستی انجام شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان