کمک‌های جشن نیکوکاری با اولویت درگاه‌های الکترونیک جمع‌آوری می‌شود


کمک‌های جشن نیکوکاری با اولویت درگاه‌های الکترونیک جمع‌آوری می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: کمک‌های مردم در جشن نیکوکاری امسال با توجه به شیوع کرونا و ضرورت پرهیز از تجمعات، با محوریت و اولویت درگاه‌های الکترونیک جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش ایرنا "جاسم محمدی فارسانی" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در آستانه سال نو جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" از ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: هرساله در آستانه عید نوروز کمیته امداد برای کمک به تامین مایحتاج ضروری خانوارها اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات خانوارهای نیازمند می کند.

وی گفت: امسال جشن نیکوکاری با همکاری صدا و سیما، آموزش‌ و پرورش ۱۳ اسفندماه از طریق سامانه شاد، ۱۴ اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان و ۱۵ اسفند در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

محمدی فارسانی افزود: مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد آمادگی دریافت کمک‌ها و نذورات شهروندان را دارند اما با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، محوریت جمع آوری کمک های مردمی از طریق درگاههای الکترونیک است و زمان محدودی هم ندارد.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره #۰۶۶*۱*۸۸۷۷*، شماره‌ کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۹۵ و یا آدرس www.emdad.ir به دست نیازمندان برسانند.

سال گذشته هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب اقدامات نیکوکارانه خیران در لرستان جمع آوری شده است.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت