برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور در کیش


برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور در کیش

شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی تیم ملی پرورش اندام با حضور تیم های 19 استان کشور به میزبانی جزیره کیش آغاز می شود.

به گزارش خبرآنلاین از کیش، شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور در رشته های بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار از امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند به مدت سه روز در تالار شهر کیش برگزار می شود.

بر اساس همین گزارش”تیم های آذربایجان شرقی، هرمزگان، لرستان، اصفهان، کرمانشاه، قزوین، سمنان، گیلان، بوشهر، آذربایجان غربی، کرمان، گلستان، خراسان جنوبی، قم، یزد، البرز، مرکزی، خوزستان همدان، جزیره کیش و تهران” با دو تیم در این رقابت ها حضور دارند.

مراسم قرعه کشی امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند در محل سالن چند منظوره المپیک انجام می شود و تیم های شرکت کننده با رعایت دقیق ظوابط بهداشتی و جلوگیری از تجمع طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیسیون داوران در محل وزن کشی حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه زمان بندی برگزاری مسابقات پرورش اندام کیش بدون تماشگر روز پنجشنبه ۱۴ اسفند در بخش های: فیزیک از ساعت ۸ تا ۱۱، ماسکولار ۱۱ تا ۱۱:۴۰، بادی کلاسیک ۱۱:۴۰ تا ۱۴ و فیزیک کلاسیک ۱۴ تا ۱۷ برگزار می شود.

همچنین جمعه ۱۵ اسفند تیم های شرکت کننده در بخش های پیشکسوتان از ساعت ۸ تا ۹:۳۰، جوانان ۹:۳۰ تا ۱۰:۱۵ و پرورش اندام بزرگسالان ۱۰:۱۵ تا۱۶:۳۰ با هم رقابت خواهند کرد.

46

کد خبر 1491996

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا