معرفی و تقدیر از واحد خدماتی سبز چهارمحال و بختیاری در همایش ملی


معرفی و تقدیر از واحد خدماتی سبز چهارمحال و بختیاری در همایش ملی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: در بیست و دومین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز یک واحد خدماتی از استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان ، شهرام احمدی با اعلام این خبر افزود: کمیته انتخاب صنعت، معدن و خدمات سبز در سازمان حفاظت محیط زیست کشور، مجتمع گردشگری آفتاب چغاخور از این استان را به عنوان "واحد خدماتی سبز" تعیین و از این واحد در بیست و دومین همایش ملی صنعتی، معدنی و خدماتی سبز تقدیر شد.

احمدی افزود: ثبت نام به صورت خوداظهاری در سامانه جامع حفاظت محیط زیست، دریافت مستندات به صورت الکترونیکی در اجرای مدیریت سبز، تعیین و ارزیابی براساس شاخص و معیارهای امتیازدهی در دستورالعمل فراخوان، دریافت نظرات ادارات کل و دریافت استعلام های ضروری از واحدهای مرتبط، بخشی از فرآیند بررسی و انتخاب در این همایش بوده است. وی تصریح کرد: در این دوره، صنایع، معادن و خدمات سبز در ۱۰ گروه بررسی شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هدف از برگزاری این همایش را ایجاد نگرش زیست محیطی، ایجاد بستر مناسب رقابت در بازارهای بین‌المللی، تشویق و قدردانی از واحدهای فعال، ایجاد فضای تبادل تجربیات میان فعالان، رشد اقتصادی همگام با کاهش آلودگی‌ها و برقراری ارتباط سازنده بین سازمان حفاظت محیط‌زیست و واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی عنوان کرد.

در بیست و دومین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور، ۲۵۹ واحد برای شرکت کردند، که شامل؛ ۲۱۵ واحد صنعتی، ۲ واحد معدنی و ۴۲ واحد خدماتی می‌شوند.

براساس اعلام دبیرخانه این همایش، در سال آینده، روز اول اردیبهشت ماه فراخوان همایش سال ۱۴۰۰ اعلام، و در در روز هوای پاک برگزار خواهد شد.

46

کد خبر 1491990

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...