خط گرم فرمان از راه نزدیک برق در درمیان افتتاح شد


خط گرم فرمان از راه نزدیک برق در درمیان افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - گروه عملیاتی خط گرم فرمان از راه نزدیک شرکت توزیع نیروی برق روز چهارشنبه با حضور استاندار خراسان ‌جنوبی در شهرستان درمیان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در آیین افتتاح این طرح گفت: شرکت توزیع نیروی برق برای اجرای این پروژه سه میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

مهدی دادگر افزود: این گروه عملیاتی شامل یک بالابر مخصوص خط گرم، تجهیزات و لوازم کار بر روی خط گرم یا برق‌دار است.

وی عنوان کرد: کاهش میزان انرژی توزیع نشده (نرخ خاموشی)، افزایش رضایت‌مندی مشترکان، افزایش بهره‌وری و افزایش ایمنی کارکنان اجرایی از مزایای این طرح است.

وی گفت: اکثر ادارات برق در شهرستان‌های استان به گروه خط گرم فرمان از راه دور مجهز هستند و با اجرای این طرح در درمیان، هشت شهرستان خراسان جنوبی به امکانات خط گرم فرمان از راه نزدیک مجهز شدند.

استاندار خراسان جنوبی امروز در هشتمین سفر شهرستانی خود وارد درمیان شد و بدو ورود به اسدیه، با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر، با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

حمید ملانوری به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه شهرستان درمیان، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی در مزار شهدای گمنام، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

وی گفت: تمام دستاوردهای نظام مرهون خون شهداست.

استاندار خراسان جنوبی افزود: ما به پاسداشت حرمت خون پاک شهیدان وظیفه داریم در گام دوم انقلاب اسلامی، محکم‌تر و قوی‌تر از قبل برای تحقق آرمان‌های این عزیزان و اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قدم برداریم.

این سفر یک روزه با هدف گفت و گو با مردم، بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی و آشنایی با مسایل و مشکلات موجود این شهرستان مرزی انجام شد.

دیدار با خانواده شهید غلام محمد عبداللهی، افتتاح گروه عملیاتی خط گرم فرمان از نزدیک شرکت توزیع نیروی برق، دیدار با نخبگان و علمای اهل سنت، بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه شهید خنیاگر در روستای طاغان، حضور در شورای اداری شهرستان، بازدید از کارخانه سیمان باقران و افتتاح آسیاب شماره ۲ این کارخانه از برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی در درمیان است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟