سامانه بارشی از امروز در برخی نقاط خراسان رضوی فعال می‌شود 


سامانه بارشی از امروز در برخی نقاط خراسان رضوی فعال می‌شود 

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی بیشتر نقاط استان خراسان رضوی شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری است اما از بعد از ظهر امروز شاهد افرایش ابرناکی در قسمتهای شمالی، همراه با بارشهای پراکنده در سطح استان خواهیم بود.  

زهرا عنایتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از فردا مقدار ابرناکی و حجم بارشها کاسته می‌شود اما در نواحی شمالی استان امکان بارش نیز وجود دارد.
وی با استناد به پایش وضعیت جوّی مبتنی بر تحلیل تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی ادامه داد: از روز جمعه شاهد ورود سامانه بارشی قوی‌تری به استان خراسان رضوی هستیم که باعث بارندگی در بیشتر نقاط استان همراه با رگبار و رعد و برق در سطح استان به خصوص در قسمت شمالی استان می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر همین اساس انتظار آبگرفتگی معابر دور از ذهن نیست که اطلاعات تکمیلی در روزهای آینده ارائه خواهد شد.

عنایتی افزود: این سیستم بارشی همراه با باد شدید در سطح خراسان رضوی فعالیت خود را آغاز می‌کند که احتمال ایجاد خسارت به علت وزش باد نیز وجود دارد به گونه ای که در روز شنبه هفته آینده شاهد کاهش دمای هوا در استان خراسان رضوی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در بین شهرستان‌های استان، چناران با ۲ درجه زیر صفر سردترین نقطه و تایباد با ۱۹ درجه بالای صفر گرمترین شهرستانها در استان خراسان رضوی بوده اند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای مشهد در گرمترین ساعات امروز به ۱۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس