قهرمانی در مسابقات کشوری موجب پیشرفت ورزش لرستان می‌شود


قهرمانی در مسابقات کشوری موجب پیشرفت ورزش لرستان می‌شود

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: کسب عنوان قهرمانی در رقابت های مختلف کشوری موجب پیشرفت ورزش لرستان می شود.

"ایرج سپهوند" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با استفاده از تکنیک و دانش روز، سطح کیفی و فنی تیم دوومیدانی و بوکس لرستان را افزایش داه ایم و با تلاش بسیار توانستیم در رقابت های اخیر قهرمانی کشور بزرگسالان در هر 2 رشته مقام برتر را کسب کنیم.

وی گفت: کسب عنوان های قهرمانی موجب پیشرفت ورزش لرستان می شود و باید حمایت کنندگان مالی ورزشکاران آینده دار این استان را حمایت کنند و از مسئولان انتظار داریم توجه بیشتری به رشد و توسعه ورزشکاران داشته باشند چرا که در صورت بها داردن به جوانان، آینده ورزش لرستان تضمین خواهد شد.

سپهوند افزود: ورزش مختص جوانان است و باید این قشر حمایت شوند.

وی با بیان اینکه عده ای تنها به فکر گرفتن عکس یادگاری پس از قهرمانی هستند، ادامه داد: در رقابت های اخیر قهرمانی کشور با تلاش بسیار و غیرت ورزشکاران در رشته های ورزشی بوکس آقایان و دوومیدانی بانوان و آقایان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم.

سپهوند گفت: تیم بانوان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در تهران با ۲۳۳ امتیاز قهرمان شد و پس از آن فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۲۹ امتیاز دوم و باشگاه سداد با ۹۶ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در دیدار پایانی رقابت‌های بوکس لیگ برتر قهرمانی کشور، پلیمر خلیج فارس موفق شد با حساب هفت بر یک هیات بوکس خوزستان را شکت دهد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد با بیان اینکه امیدوارم میزبان مسابقات کشوری و بین المللی را در لرستان باشیم گفت: باتوجه به در پیش بودن المپیک توکیو باید ورزشکاران که از ظرفیت بالایی هم برخوردار هستند را تقویت کنیم.

سپهوند بیان کرد: برای میزبانی جایزه بزرگ پرتاب، پرش و دو استقامت در رشته دوومیدانی برای سال آینده درخواست داده ایم که امیدواریم موافقت شود و یک امتیاز برای لرستان محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید