شهر سقز با 18 هزار جعبه گل آراسته می شود


شهر سقز با 18 هزار جعبه گل آراسته می شود

سنندج - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: 18 هزار جعبه گل فصلی در آستانه فرا رسیدن سال نو در پارک‌ها، میادین و بلوارهای این شهر کاشته می‌شود.

اهون اردلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاشت ۱۸ هزار جعبه گل در سه نوبت در راستای ایجاد فضای زیبا، شاداب، القای حس سرزندگی به شهروندان، آراسته شدن شهر و استقبال از بهار با سیمایی متفاوت و همچنین ارایه خدمات بهینه به شهروندان در ایام سال جدید انجام می شود.

وی افزود: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و استقبال از سال نو، تمیزکاری و پاکسازی کلیه معابر، پارک ها و زمین های خالی داخل و اطرف شهر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: آماده کردن فضای پارک ها، گل کاری و زیبا سازی پارک ها و میادین، بهسازی و ضدعفونی سرویس های بهداشتی، راه اندازی آبنماهای سطح شهر، کنترل بیشتر بر خدمات دهی و رعایت مسایل بهداشتی کشتارگاه دام شهرداری از دیگر اقدامات کاری این حوزه در ایام نوروز است.

اردلان ساماندهی ورودی‌های شهر، ارتقا، تقویت و بازسازی سیستم های روشنایی و نورپردازی در راستای زیباسازی شهری را مهم برشمرد و یادآور شد: اقدامات خوبی شروع شده که امید است بتوان با برنامه ریزی های انجام شده و اولویت بندی آن در این حوزه اقدامات خوبی را به نتیجه رساند.

وی در نظر گرفتن نقطه ای در سطح شهر برای رها سازی ماهی های نوروزی و جلوگیری از شیوع بیماری و مشکلات ناشی از آن را ضروری دانست و گفت: بعد از تعیین محل مشخص شده اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز همچنین به آمادگی ستاد بحران و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی اشاره کرد و افزود: تمام این اقدامات برای ارایه خدمات به شهروندان است که امیدواریم بتوانیم در استقبال از سال جدید سیمای شهری سقز را زیباتر کنیم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش