2 مرکز نقاهتگاه بیماران کرونایی در اهواز و آبادان راه اندازی می شوند


2 مرکز نقاهتگاه بیماران کرونایی در اهواز و آبادان راه اندازی می شوند

اهواز-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 2 مرکز نقاهتگاهی ویژه بیماران مبتلا به کرونا به در چارچوب اقدامات حمایتی و کنترلی ، در اهواز و آبادان برپا می شوند.

به گزارش ایرنا دکترعلی خدادادی چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط استان از نظر شیوع بسیار گسترده کووید ۱۹ در یک وضعیت بحرانی است، جمعیت هلال احمر به عنوان معین وزارت بهداشت به کمک کادر درمان آمد است.

وی ادامه داد: علاوه بر افزایش گستره طرح ناظران سلامت ، ارائه خدمت به بیماران بستری در بیمارستانها از طریق اعضای کانون های طلاب هلال‌احمر و ارائه خدمات آزمایشگاهی تست PCR و غربالگری، مراکز نقاهتگاهی را نیز برپا می کنیم .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود:لازم است برای رویارویی با هر شرایطی آمادگی لازم را داشته باشیم چرا که امکان دارد در روزهای آینده شدت و اوج گیری این بیماری در پیک جاری افزایش یابد.

وی در ادامه افزود: تحقق و یاعدم تحقق پیش بینی ها و احتمالات مربوط به وضعیت آینده خوزستان در بحث شیوع بیش از پیش ویروس کرونا، به تلاش همگانی مردم و مسئولان بستگی دارد.اگر ما مداخله مناسب و مطلوبی داشته باشیم ،مدت زمان پیک کمتر ‌و روندی نزولی شکل خواهد گرفت ولی اگر مداخله مناسبی نسبت به شرایط نداشته باشیم مدت زمان پیک طولانی تر خواهد شد و خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت لذا ضروریست با تمام توان تلاش‌کنیم با موثرترین راهکارهای موجود فضایی فراهم سازیم که شرایط برای زندگی مردم سالم تر و آسان تر شود.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی هستند و اغلب بیمارستان اهواز مملو از بیماران بستری کرونایی است.

پیش از این سازمان جمعیت هلال احمر نسبت به راه اندازی نقاهتگاه در خوزستان اعلام آمادگی و حمایت کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در