قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه ایمان و اعتقاد است


قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه ایمان و اعتقاد است

کرج-ایرنا- مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی نه بر پایه تجهیزات نظامی بلکه به دلیل ایمان و اعتقاد راسخی است که در آن وجود دارد.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی روز چهارشنبه در جمع رابطان نظارت و بازرسی بسیج اقشار با بیان اینکه نظام برای تحولی عظیم در دنیا آغاز شد افزود: با پیروزی انقلاب و تاکنون هر آنچه اراده و خواست الهی برای پیشرفت و تقویت نظام بود به آن دست یافتیم.

وی اضافه کرد: امروز این پیشرفت های نظام برای تمام دنیا تبدیل به یک معما شده چرا که دنیا بر این اعتقاد است که با این همه هجمه های داخلی و خارجی و فشارهای زیادی که به این کشور و نظام وارد می شود اما باز نیز در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به کشور و نظام هر روز یک ترفند جدید پیاده می کنند اظهار داشت: از یک سو شکست برنامه هایشان نشانه مدد الهی است که شامل حال ما شده و از سوی دیگر باید هوشیار باشیم که باز ممکن است چه دسیسه جدیدی را قرار است اجرا کنند.

یوسفی با اشاره به اینکه وجود نیروهای مخلص و تبعیت محض از ولایت فقیه موجب این امداد های الهی شده گفت: بزرگ ترین دانشگاه ها و سرویس های امنیتی شان پس از سالها به دنبال رمزگشایی از عملیات های دفاع مقدس ما هستند، اما آنها نمی دانند که امداد و نصرت الهی چیست و این مساله برایشان قابل فهم نمی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی گفت: این انتخابات از حساس ترین انتخابات در کشور است، در این بین باید تلاش کنیم تا به وظیفه مان به درستی عمل کنیم.

یوسفی ادامه داد: دشمنان به دنبال فضا سازی هستند در این میان بسیجیان و سپاهیان باید تلاش کنند تا درست عمل کنند و این حق را ندارند که مبلغ فردی خاص و یا ستاد انتخاباتی شوند.

وی گفت: اما وظیفه ما این است که برای تقویت جبهه انقلاب وارد شده و هر چه توان داریم در این مسیر پیاده کنیم، چرا که همانگونه که شاهد هستیم انقلابی ترین مجلس و قوه قضاییه شکل گرفته و در صورت شکل گرفتن دولت انقلابی شاهد یک جهش بزرگ خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا