استاندار: ارتباط مستقیم با مردم از تکالیف مدیران استان مرکزی است


استاندار: ارتباط مستقیم  با مردم از تکالیف مدیران استان مرکزی است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: ارتباط مستقیم با مردم از تکالیف مدیران این استان است و هر کس از انجام این وظیفه مهم شانه خالی کند، باید پاسخگو باشد.

سید «علی آقازاده» روز چهارشنبه در حاشیه نشست ملاقات مردمی و ارتباط تلفنی (سامد) در جمع خبرنگاران در اراک افزود: مدیران باید در هر ماه وقتی را به ارتباط با مردم اختصاص دهند و مدیری که برای مردم وقت نگذارد، جایی برای مسئولیت ندارد.

وی بیان کرد: شرایط اقتصادی فشارهای زیادی را بر مردم وارد کرده و این فشار برای برخی افراد مشکلات مضاعفی را ایجاد کرده که مدیران تا جای امکان باید برای رسیدگی و حل آنها تلاش کنند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: شرایط ناشی از کرونا نیز بر مشکلات بویژه در زمینه اقتصاد، اضافه شده و امید است هرچه زودتر جامعه از شر این بیماری رهایی یابد.

آقازاده تصریح کرد: بیشتر تماس‌های تلفنی مردم از طریق سامانه سامد مربوط به رفع مشکلات اقتصادی بود که دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها صادر شده است.

وی گفت: بیشترین مشکلات مردم در نشست ملاقات مردمی نیز مربوط به اشتغال، خذ مجوز و بروکراسی‌های اداری بود که در این راستا نیز دستورات لازم با حضور مدیران و مسئولان مربوطه صادر شد.

استاندار: ارتباط مستقیم  با مردم از تکالیف مدیران استان مرکزی است

استاندار مرکزی در نشست ارتباط تلفنی (سامد) مشکلات ۲۵ نفر را بررسی و دستورات لازم برای رفع آنها را صادر و در نشست ملاقات مردمی خود نیز مشکلات ۱۵ نفر را بررسی کرد.

سامانه سامد که با هدف پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم ایجاد شده، به صورت شبانه‌روزی از طریق تلفن ۱۱۱مشکلات و خواسته های مردم را ثبت می‌کند و همچنین نقش موثری در ارتباط بین مردم ومسئولان دارد.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک