تحریم های جدید آمریکا و اتحادیه اروپا مصداق بارز دخالت در امور داخلی روسیه است


تحریم های جدید آمریکا و اتحادیه اروپا مصداق بارز دخالت در امور داخلی روسیه است

دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیهگفت، که کرملین تحریم های جدی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه را مداخله در امور داخلی این کشور می داند؛ همه اتهامات علیه روسیه پوچ و بی اساس است.

به گزارش اسپوتنیک دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز چهارشنبه گفت: "آنها چیزی فراتر از مداخله در امور داخلی روسیه نیستند. در مجموع، ما تنها می توانیم ابراز تأسف کنیم که مخالفان ما در این مورد تنها به چنین روشهایی متوسل می شوند، که تأثیر مخربی بر روابط دو جانبه دارد. در هرصورت ما این اتهامات را پوچ می دانیم.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین روز چهارشنبه اظهار داشت، که اگر غرب دلایلی برای اتهامات خود علیه روسیه مبنی بر "مسموم کردن" ناوالنی دارد باید این اطلاعات را به اشتراک بگذارد، پنهان کردن عمدی آنها شرم آور است.
پسکوف در این مورد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: " اگر همکاران آمریکایی ما دلایل مشخصی دارند، باید در جهت افشای این موارد (مسمومیت ناوالنی)، آن ها را به اشتراک بگذارند. اگر آمریکا همراه با همکاران اتحادیه اروپا به طور عمدی دلایل و شواهد موجود خود را عمدا پنهان می کنند این بدان معناست که آنها عمداً کل این داستان برلین را پنهان می کنند، یا به عمد موانع را در مسیر دسترسی به حقیقت ایجاد می کنند. هر دو مورد شرم آور و غیر قابل قبول هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها