آخرین قیمت دلار در بازارهای مختلف (99/12/13)


آخرین قیمت دلار در بازارهای مختلف (99/12/13)

صبح امروز (چهارشنبه) نرخ ارزها در بازار متشکل ارزی و قیمت ارز خرده فروشی -سنا- روند افزایشی داشت.

در معاملات روز چهارشنبه بازار ارز قیمت دلار ۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه افزایش ۲۰۰ تومانی داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌چهار‌شنبه ابتدا با افزایش ۱۵۳ تومانی نسبت به روز ‌گذشته، ۲۴ هزار و ۳۵۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۵۰۵ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۱۵۴ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۵۹۳ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با رشد ۲۴۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۹ هزار و ۲۴۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز با رشد ۲۵۹ تومانی ۲۹ هزار و ۴۹۹ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۹ هزار و ۵۳۲ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۹ هزار و ۷۹۴ تومان اعلام شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه اندکی افزایش داد و ۲۴ هزار و ۴۴۲ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ۲۹ هزار و ۲۹۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح چهارشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با رشد ۲۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز در معاملات امروز با رشد ۵۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۷ هزار و ۳۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز سه‌شنبه ۳۰ تومان افزایش داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل