اتحادیه علمای مسلمان خواستار بزرگداشت هفته بیت المقدس شد


اتحادیه علمای مسلمان خواستار بزرگداشت هفته بیت المقدس شد

اتحادیه علمای مسلمان خواستار بزرگداشت هفته جهانی بیت القمدس با دو برابر کردن تلاش ها برای حمایت از آرمان فلسطین شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی» اتحادیه علمای مسلمان (IUMS) خواستار بزرگداشت هفته جهانی بیت القمدس با دو برابر کردن تلاش ها برای حمایت از آرمان فلسطین شد.

اتحادیه بین المللی دانشمندان مسلمان مستقر در دوحه از همه گروه ها و سازمان ها در سراسر جهان عرب و اسلام خواست تلاش مضاعف برای حمایت از آرمان فلسطین از طریق سخنرانی ها ، سمینارها ، برنامه های صوتی و تلویزیونی انجام دهند.

این سازمان خواستار همکاری بین دانشمندان مسلمان و فلسطینی ها برای مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی شد.

مسجدالاقصی سومین مکان مقدس جهان برای مسلمانان است. یهودیان این منطقه را کوه معبد می نامند و ادعا می کنند که این مکان در زمان های باستان محل دو معبد یهودی بوده است.

ماه گذشته ، اتحادیه بین المللی دانشمندان مسلمان اعلام کرد که هفته جهانی بیت المقدس از 6 تا 12 مارس در نشانه حمایت از مبارزات فلسطین علیه اشغال چندین دهه ای رژیم صهیونیستی، برگزار می شود.

بیت المقدس در قلب درگیری های خاورمیانه باقی مانده است و فلسطینی ها امیدوارند که بیت المقدس شرقی که از سال 1967 توسط اسرائیل اشغال شده است در نهایت به عنوان پایتخت کشور مستقل فلسطین به رسمیت شناخته شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت