54 فضای اموزشی آسیب دیده سی سخت در اولویت ساخت و تعمیرات


54 فضای اموزشی آسیب دیده سی سخت در اولویت ساخت و تعمیرات

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: بازسازی، تعمیرات و مقاوم سازی مدارس زلزله زده در سی سخت در اولویت قرار دارند.

"احد جمالی" افزود: اعلام شده است که ۵۴ فضای آموزشی با حدود ۱۴ هزار مترمربع در شهرستان دنا براثر زلزله دچار خسارت و تخریب شده اند که تعهدات لازم برای بازسازی، تعمیرات و مقاوم سازی آن ها انجام شده است.
وی به نقش موثر و با اهمیت خیرین مدرسه ساز اشاره و تصریح کرد: در کنار تعهدات دولت و نهادها، نقش سازنده و مشارکت خیرین را می طلبد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش استان کارگروهی تشکیل و برای مشارکت خیرین مدرسه ساز مسائل را پیگیری کنند.
جمالی با اعلام آمادگی استانداری برای هرگونه کمک و همکاری در نوسازی و تعمیرات فضاهای آموزشی آسیب دیده زلزله سی سخت تاکید کرد و ادامه داد: چنانچه پیگیری شود خیرین مدرسه ساز استان فارس قطعا می توانند در این خصوص همکاری و مشارکت خوبی داشته باشند.
وی به اهمیت مسکن فرهنگیان اشاره و تاکید کرد: در خصوص تامین مسکن فرهنگیان آمادگی هرگونه همکاری را داریم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شرایط کنونی با توجه به نیاز ضروری تبلت و گوشی پیشرفته برای حمایت از دانش آموزان مستمند، عزیزانی که در این رابطه قول داده اند، همکاری لازم را با آموزش و پرورش استان داشته باشند.
"هادی زارع پور" مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود ۵۰ هزار دانش آموز استان تبلت و گوشی تلفن همراه برای کلاس های مجازی ندارند.
وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح که با عنوان هدایت اجرا می شود از سوی خیرین و نهادها تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که بیش از هزار تبلت بین دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته توزیع شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به آسیب بیش از ۴۰ فضای آموزشی در زلزله سی سخت تاکید کرد: فضاهای آموزشی ۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموز مستلزم تخریب و بازسازی است.
به گزارش ایسنا، زارع پور بیان کرد: اجرای طرح مسکن فرهنگیان مستلزم مشارکت و همکاری ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی استان است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس