افزایش آلودگی هوا برای البرز پیش بینی شد


افزایش آلودگی هوا برای البرز پیش بینی شد

کرج – ایرنا- مدیر کل هواشناسی البرزاعلام کرد که هوای استان تا روز جمعه هفته جاری با پایداری جوی ، افزایش آلودگی و غبار محلی پیش بینی می شود.

آرش بهارونداحمدی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایداردرمنطقه البرز مرکزی است که به موجب آن آسمانی صاف، غبار محلی و در بعضی ساعات رشد ابر تا روز جمعه دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد : با توجه به هشدار هواشناسی سطح زرد روز جمعه بارش‌های پراکنده و رگباری همراه با رعد و برق در استان البرز خواهیم داشت.

این مسوول آسمان امروز استان البرز را کمی تا قسمتی ابری،‌ غبار محلی و گاهی ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد و گفت: دمای کمینه و بیشنیه هوای امروز بین یک تا ۱۶ درجه بالای صفر است.

وی بیان داشت: همچنین هوای فردا پنجشنبه استان، کمی تا قسمتی ابری، مه رقیق، به تدریج ابری، ‌گاهی ناسالم برای گروه‌های حساس و دمای کمینه وبیشینه هوا بین چهار تا ۱۸ درجه بالای صفر خواهد بود.

وضعیت هوای روز جمعه استان البرز،‌ نیمه ابری تا ابری، وزش باد، بعضی ساعات رگبار و رعد و برق ،‌ دمای هوا بین صفر تا ۱۳ درجه بالای صفر کیفیت هوا سالم و روز شنبه آسمانی صاف ، مه رقیق صبحگاهی، بعضی ساعات وزش باد،‌دمای هوا بین صفر تا ۱۶ درجه بالی صفر و کیفیت هوا سالم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان