راه اندازی و شروع به کار صفحه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم در اینستاگرام


راه اندازی و شروع به کار صفحه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم در اینستاگرام

سید مجتبی عظیمی نژاد مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم از راه اندازی صفحه رسمی سازمان دارالقرآن الکریم در اینستا گرام خبر داد‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید مجتبی عظیمی نژاد مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم از راه اندازی صفحه رسمی سازمان دارالقرآن الکریم در اینستا گرام خبر داد‌.

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن در این خصوص گفت:در راستای اطلاع رسانی فعالیتهای مختلف قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم و ادارات امور قرآنی استانها و همچنین به منظور تسریع در نشر اخبار و فعالیتهای این سازمان، صفحه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم در اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/sazman_darolquran راه اندازی و شروع به فعالیت نموده است. به همین منظور اخبار منتشر شده از فعالیتهای سازمان دارالقرآن شامل اخبار سازمان،استان ها و اخبار قرآنی که در سایت تلاوت و سایر خبرگزاری ها قرار میگیرد، در این صفحه نیز منتشر و در دسترس عموم و علاقه مندان قرار خواهد گرفت.


همچنین انتشار اخبار فعالیتهای آموزشی، تبلیغی و ترویجی که با رویکرد مؤانست و گسترش مفاهیم قرآنی در سطح جامعه و بویژه کاربران فضای مجازی می گردد، در اولویت فعالیتهای این صفحه قرار خواهد داشت. شایان ذکر است هدف اصلی از راه اندازی این صفحه در فضای مجازی به منظور ارتباط بیشتر با مخاطبین عام، گسترش ارتباط دوسویه میان سازمان دارالقرآن الکریم و علاقمندان به فعالیتهای قرآنی فارغ از ارتباطات رسمی و اداری و همچنین آشناسازی کاربران با حوزه فعالیتهای سازمان دارالقرآن الکریم می باشد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی