تصاویر باکیفیت از اسمارت‌فون گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شد


تصاویر باکیفیت از اسمارت‌فون گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شد

کمپانی سامسونگ پیش‌تر در ماه ژانویه از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سری گلکسی S21 رونمایی کرد. غول کره‌ای در سال گذشته نیز برنامه زمانی مشابهی را دنبال کرد و پرچم‌داران سری گلکسی S20 کمپانی در فصل بهار و مدل ارزان‌قیمت‌تر گلکسی S20 FE نیز در فصل پاییز روانه بازار شدند. بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال نیز کمپانی سامسونگ از اسمارت‌فون گلکسی S21 Fan Edition...

کمپانی سامسونگ پیش‌تر در ماه ژانویه از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سری گلکسی S21 رونمایی کرد. غول کره‌ای در سال گذشته نیز برنامه زمانی مشابهی را دنبال کرد و پرچم‌داران سری گلکسی S20 کمپانی در فصل بهار و مدل ارزان‌قیمت‌تر گلکسی S20 FE نیز در فصل پاییز روانه بازار شدند. بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال نیز کمپانی سامسونگ از اسمارت‌فون گلکسی S21 Fan Edition رونمایی خواهد کرد.

جزئیات مربوط به گلکسی S21 FE پیش‌تر توسط وبسایت LetsGoDigital منتشر شده بود. اکنون نیز انتشار تصاویری زیبا از اسمارت‌فون با رنگ‌‌بندی‌های مختلف و جعبه خرده فروشی گوشی اطلاعات پیشین را تکمیل می‌کنند. این تصاویر فاقد جنبه رسمی هستند؛ اما با هدف ارائه تصویری واضح‌تر از دستگاه ارائه شده‌اند. این تصاویر توسط یک طراح ایتالیایی با نام جوزپ اسپینلی (و نام مستعار Snoreyn) ایجاد شده‌اند. طراح مذکور بیش از 1 سال پیش به وبسایت LetsGoDigital ملحق شد.

گلکسی S21 FE احتمالا ارزان‌ترین عضو خانواده به‌شمار خواهد رفت. با توجه به اینکه مدل پایه گلکسی S21 مجهز به یک نمایشگر تخت با رزولوشن فول اچ‌دی و بدنه پلاستیکی است؛ لذا اکنون این پرسش مطرح می‌شود که اسمارت‌فون گلکسی S21 FE در کدام جنبه‌ها شاهد عقب‌گرد خواهد بود؟ به گفته منبع خبری گوشی گلکسی S21 FE مخاطبان جوان را هدف قرار خواهد داد. این هندست در 4 مدل رنگی جالب همراه با سایه‌های روشن شامل خاکستری، آبی، بنفش و سبز روانه بازار خواهد شد. همچنین گجت مذکور کماکان دارای گواهی حفاظتی IP68 در برابر گردوغبار و آب‌خوردگی خواهد بود. درگاه سیم‌کارت به قسمت تحتانی گوشی منتقل خواهد شد. همچنین به وجود جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز امید چندانی نیست.

گلکسی S21 FE فاقد دوربین اصلی به‌کارگیری شده در کلیه مدل‌های سری گلکسی S21 است؛ اقدامی که با هدف کاهش هزینه تولید گوشی اجرا می‌شود. گلکسی S21 FE از الگوی طراحی شناخته‌ شده‌تری استفاده خواهد کرد. پیکره‌بندی دوربین این هندست احتمالا مشابه نمونه به‌کارگیری شده در مدل سال گذشته گلکسی S20 FE است. این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود؛ بدین‌ترتیب اندازه صفحه‌نمایش در حد فاصل پنل‌های 6.2 و 6.7 اینچی گوشی‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس قرار خواهد گرفت. این نمایشگر احتمالا دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود؛ اما پشتیبانی از فناوری HDR امری بعید به‌نظر می‌رسد.

توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اگزینوس 2100، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود. همچنین احتمالا از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز خبری نخواهد بود. باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی گوشی از قابلیت شارژ 25 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین کیت مخصوص شارژ نیز درون بسته‌بندی گوشی گنجانده نخواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی S20 FE با قیمت‌گذاری پایه 650 یورویی (حدودا 780 دلاری) روانه بازار خواهد شد.
تصاویر باکیفیت از اسمارت‌فون گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر