جام جهانی هند، آخرین شانس المپیکی شدن تیراندازان


جام جهانی هند، آخرین شانس المپیکی شدن تیراندازان

رئیس سازمان تیم‌های ملی از اعزام تیم ملی تفنگ و تپانچه بادی به جام جهانی هند در اواخر اسفند خبر داد.

جام جهانی هند، آخرین شانس المپیکی شدن تیراندازانبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، ناصر رسولی با بیان اینکه اردو‌های تیم ملی تفنگ و تپانچه به صورت منظم در حال پیگیری است، گفت: این مرحله از اردو تا ۲۷ اسفند در فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود.
وی افزود: بعد از پایان اردو‌های تیم ملی، تعداد محدودی از تیراندازان برای آخرین پنجره توزیع سهمیه المپیک در مسابقات جام جهانی هند شرکت می‌کنند.
رئیس سازمان تیم‌های ملی با اشاره به این که جام جهانی هند از ۲۸ اسفند تا هشت فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، گفت: نتایج همه ورزشکاران در این رقابت‌ها تاثیر بسزایی در کسب سهمیه بازی‌های المپیک از طریق رده بندی فدراسیون جهانی دارد.
ناصر رسولی درخصوص برگزاری جام جهانی کره جنوبی نیز افزود: با توجه به ابلاغ فدراسیون جهانی، رقابت‌های جام جهانی این کشور که قرار بود از ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود، به علت محدودیت‌های اعمال شده میزبان (قرنطینه افراد) به زمان نامعلومی موکول شد.
تیم ملی تیراندازی تاکنون ۶ سهمیه المپیک در دو بخش تفنگ و تپانچه کسب کرده است و در دو ماده تفنگ بادی مردان و تپانچه ۲۵ متر بانوان شانس کسب سهمیه از طریق رده بندی جهانی دارد، حسین باقری در تفنگ بادی مردان در رده ۲۴ جهان و گلنوش سبقت‌اللهی در رده ۵۶ جهان قرار دارند و از شانس بیشتری برای رسیدن به المپیک برخوردارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه