گیاسی:/ رونالدو به یادم بود و پیراهنش را به من داد


گیاسی:/ رونالدو به یادم بود و پیراهنش را به من داد

امانوئل گیاسی، بازیکن اسپتزیا، می گوید کریستیانو رونالدو شب گذشته پیراهنش را به او داده است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از پشت سر گذاشتن چند عملکرد پرفرازونشیب شب گذشته در چهارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم سری آ میزبان اسپتزیا بود و نهایتا موفق شد با ارائه یک نمایش خوب و قاطع حریف خود را با سه گل شکست دهد تا همچنان امیدهای خود را برای ادامه دادن رقابت قهرمانی حفظ کرده باشد.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، شب گذشته یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند. اما یکی از مسائلی که همواره در مورد رونالدو وجود داشته به این موضوع برمی‌گردد که در بسیاری از مسابقات بازیکنان حریف از او پیراهنش را درخواست کرده اند؛ موضوعی که اتفاقاً فوق ستاره پرتغالی اکثراً به آن روی خوش نشان داده و با خواسته حریفان موافقت کرده است.

گیاسی:/ رونالدو به یادم بود و پیراهنش را به من داد

با این حال امانوئل گیاسی، بازیکن اسپتزیا، کسی بود که چند ماه پیش و پس از دیدار رفت برابر یوونتوس فاش کرد که کریستیانو رونالدو از تعویض پیراهنش با او امتناع کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که این اتفاق بالاخره در جریان بازی شب گذشته برای گیاسی رخ داده است چرا که او می گوید: " او مرا به خاطر می آورد و پیراهنش را بعد از پایان نیمه اول به من داد. این یک افتخار واقعی برای من است چرا که او الگوی فوتبالی ام محسوب می شود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟