نگاه تخصصی رییس سازمان ملی استاندارد ایران به بخش های مختلف این سازمان


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از استاندارد، غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این هفته با همراهی امید بن عباس، سرپرست حوزه...

نگاه تخصصی رییس سازمان ملی استاندارد ایران به بخش های مختلف این سازمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از استاندارد، غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این هفته با همراهی امید بن عباس، سرپرست حوزه ریاست و رییس حراست با معاونان، مدیران، روسای ادارات و کارشناسان بخش های مختلف سازمان دیدار و گفت و گو کرد و ضمن تبادل نظر با کارشناسان، پیشنهادات خود را به منظور تسریع در روند کار با هدف رضایت عموم جامعه از کیفیت کالا و خدماتی که دریافت می کنند ابراز داشت.

• تقویت و توسعه نظام استاندارد با تکیه بر توان علمی

غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید از بخش های مختلف آزمایشگاهی پژوهشگاه استاندارد به نقش حیاتی و اثربخش استاندارد در زندگی روزمره اشاره کرد و گفت: با تقویت پژوهشگاه استاندارد می توانیم پاسخگوی نیازهای کشور در حوزه استاندارد باشیم.

• رضایت عموم جامعه از کیفیت کالا و خدمات
شریعتی در بازدید از معاونت نظارت بر اجرای استاندارد تاکید کرد: هدف را رضایت کامل عموم جامعه از کیفیت کالا و خدماتی که دریافت می کنند قرار دهید.


• تاکید بر بهبود معیشت کارکنان

غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع کارکنان معاونت توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس ، ضمن حمایت از پروژه های مالی بر بهبود معیشت کارکنان تاکید کرد.

• نباید هیچ حقی از مردم ضایع شود
در ادامه بازدیدهای این هفته ، شریعتی در جمع کارشناسان حوزه اندازه شناسی، اوزان و مقیاس ها، با تاکید بر صیانت از حقوق شهروندان طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، اظهارداشت: با دقت بیشتر در بحث اندازه گیری، اوزان و مقیاس ها نباید حقی از مردم ضایع شود.

• تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی

غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع کارشناسان حوزه فناوری بر تقویت زیرساخت‌های فناوری تاکید کرد و گفت: امروزه بیشتر فعالیت‌های بین المللی و مراودات تجاری در فضای مجازی صورت می گیرد ما نیز برای تقویت و توسعه نظام استاندارد نیازمند توسعه فناوری هستیم.

• بهره گیری از روش های نوین برای فرهنگ سازی

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید از دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل، برنامه ریزی برای شناخت استاندارد را متذکر شد و تاکید کرد: معرفی استاندارد با روشهای نوین باید از سنین پایین شروع شود تا نسل آینده، استاندارد را به عنوان نیاز ضروری در جامعه مطالبه کند.
وی توسعه روابط بین الملل به منظور تسهیل تجارت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اجرای تفاهم نامه همکاری با سایر کشورها به ویژه کشورهای همسایه به بهبود روابط تجاری و اقتصادی کمک می‌کند.

در این هفته رییس سازمان ملی استاندارد ایران میزبان جمعی از مدیران استانی و همچنین رئیس سازمان بسیج ادارات استان البرز بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در