اختصاص 64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به طرح‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات


اختصاص 64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به طرح‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از اختصاص 64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد.

مصطفی بهی، امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند در جمع خبرنگاران از حمایت تسهیلاتی و فنی اعتباری کسب و کارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات خبر داد و افزود: این اداره کل با ارائه مشاوره و معرفی تسهیلات مالی در قالب تسهیلات وجوه اداره شده و حمایت‌های فنی اعتباری رایگان در قالب تسهیلات طرح بوم واره، از افراد، تیم‌های نوپا و شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطلاعات استان برای ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا تاکنون از محل تسهیلات وجوه اداره شده با پرداخت تسهیلات شش طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال موافقت شده است.

بهی با بیان اینکه طرح بوم واره به عنوان طرحی کم هزینه و ساده برای حمایت از توسعه کسب و کارها مطرح است، افزود: در این طرح شرکت‌های نوپا و نوآور از خدمات حمایتی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال بهره مند می‌شوند.

وی افزود: میزبانی، پردازش و ذخیره سازی، نرم‌افزارهای حسابداری و اداری، درگاه پرداخت اینترنتی، تبلیغاتی و حقوقی از جمله این خدمات است.

بهی اظهار کرد: شرکت‌های نوپا می‌توانند برای بهره مندی از این طرح به درگاه اینترنتی ایران نوآفرین مراجعه کنند.

وی با اشاره به طرح ایجاد و توسعه اشتغال روستایی و عشایری، بیان کرد: تاکنون با اجرای ۳۸ طرح و پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به طرح‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات موافقت شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین تاکنون ۲۴ طرح توسعه باجه‌های پست بانک روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال تصویب و به بانک عامل معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد