4 کار که باعث می‌شود خانه لوکس تری داشته باشید !


اگر میخواهید فضای خانه خود را لوکس تر و جذاب تر کنید ما در اینجا برای شما 4 راه‌حل ساده را آماده کرده ایم تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی فضای زیبا و یا به اصطلاح لوکس را به خانه خود اضافه کنید.

4 کار که باعث می‌شود خانه لوکس تری داشته باشید !

آیا احساس میکنید که خانه شما جذابیت و حس زنده بودن ندارد. این نکات ساده باعث می شود خانه شما جذابیت بیشتری داشته باشد.

1. آینه ها را به اتاق های کوچک یا تاریک اضافه کنید
آیا تاکنون توجه کرده اید که در اطراف هتل های لوکس و رستوران های سطح بالا چند آینه وجود دارد؟ یک دلیل وجود دارد ، این است که آینه های استراتژیک می توانند به روشن شدن فضاهای تاریک کمک کنند. آینه ها حتی می توانند این توهم را ایجاد کنند که یک فضا بزرگتر از حد واقعی است. برای استفاده از این ترفندها در خانه خود ، فقط یک آینه را از یک منبع نور مانند چراغ یا پنجره آویزان کنید!

4 کار که باعث می‌شود خانه لوکس تری داشته باشید !
2. تزئین با گل های تازه
گلها روشی آسان و ارزان برای افزودن رنگی طبیعی و چیزی از طبیعت به فضای داخلی شما هستند ، که هر دو باعث می شوند هر محیطی دلپذیر شود. حتی می توانید با هماهنگی های خود با گل های باغچه یا گلدان خود ، این کار را ارزان انجام دهید! برای تکمیل جلوه ها ، آنها را درون یک گلدان زیبا قرار دهید.

4 کار که باعث می‌شود خانه لوکس تری داشته باشید !
3. حوله های حمام سفید کرکی را انتخاب کنید
به نظر من ، موارد کمی در زندگی به اندازه یک حوله حمام کرکی اضافی احساس لوکس بودن می کنند. حوله های قدیمی و نخ دار خود را با مجموعه جدیدی از حوله های سفید مخمل دار عوض کنید تا بلافاصله احساس راحتی و لوکس بودن را به حمام خود اضافه کنید.

4 کار که باعث می‌شود خانه لوکس تری داشته باشید !

4. روشنایی خود را مخلوط کنید
اگر یک اتاق یا فضای خاص در خانه شما کمی ساده به نظر می رسد ، به مخلوط کردن نور بپردازید. داشتن انواع منابع مختلف نور راهی آسان برای افزودن عمق به هر فضایی است. اگر فقط یک چراغ سقفی دارید ، یک یا دو لامپ و چند شمع به همراه داشته باشید تا فضای اتاق دنجتر شود. و شما هم نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید.

4 کار که باعث می‌شود خانه لوکس تری داشته باشید !

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

زیبا ترین زنان ایرانی را ببینید | 158.8 هزار شاخ معروف اینستاگرام کلاهبردار از آب درآمد | 239.3 هزار جزییات سهمیه بندی بنزین در سال ۱۴۰۰ اعلام شد | 118.4 هزار عکسی که هیچوقت فکر نمی‌کردید ایران باشد ! | 505.4 هزار 5 ماده غذایی که سرعت ریزش موهای شما را 10 برابر می‌کنند ! | 175.9 هزار هیچگاه پیش از جوشاندن بادمجان آن را پوست نکنید! | 102.9 هزار اگر در فردی این نشانه ها را دیدید، او به شما حسودی می کند | 540.9 هزار نحوه حمل کیف چه ویژگی هایی از شخصت شما را فاش میکند ؟! | 93.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی