نتایج رقابت های کشوری طناب زنی غیر حضوری پسران دانش آموز اعلام شد


نتایج رقابت های کشوری طناب زنی غیر حضوری پسران دانش آموز اعلام شد

کرج - ایرنا - نتایج رقابت های کشوری طناب زنی غیر حضوری پسران دانش آموز متوسطه دوره اول و دوم به میزبانی استان البرز اعلام شد.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش البرز شامگاه چهارشنبه در این زمینه به ایرنا گفت: در پایان روز سوم رقابت های طناب زنی دانش آموزان سراسر کشور،پس از مشاهده ویدئو های ارسالی و باز بینی ویدئو ها در ۲ مرحله توسط داوران،نتایج نهایی این دوره از مسابقات مشخص شد.

فرشید علیزاده اظهار داشت: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور به صورت غیرحضوری و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بستر شبکه شاد در البرز کلید خورد.

وی خاطرنشان کرد: دراین دوره از مسابقات ۴۲ تیم دانش آموزان پسر متوسطه اول در رشته طناب زنی با ۲۵۸ نفر و ۳۶ تیم متوسطه دوره دوم با تعداد ۲۲۱ نفر به رقابت پرداختند.

وی تعداد کل تیم طناب زنی ۲ مقطع را ۷۸ تیم با ۴۷۹ نفر ذکر کرد.

وی بیان داشت: در متوسطه اول سرعت ۳۰ ثانیه ، مهدی پریشانی از استان اصفهان شهر خمینی شهر و یونس آن بسته از خراسان رضوی شهرستان تبادکان به ترتیب مقام اول و دوم شدند و امیرمحمد جمشیدی از منطقه چهار تهران و دانیال پروین از استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

علیزاده تصریح کرد: همچنین در متوسطه اول بخش نمایش انفرادی علی حفیظ از ناحیه هفت تهران و علی رودهی از تبادکان استان خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و دوم شدند و دانیال دوایی از ناحیه سه آموزشی اصفهان و امیرحسین خانزاده از منطقه چهار تهران به طور مشترک مقام سوم را به دست آورند.

وی نتایج کلی متوسطه اول را نیز اینگونه ذکر کرد که استان اصفهان شهرستان خمینی شهر با کسب ۴۲.۳ امتیاز رتبه اول و خراسان رضوی شهرستان تبادکان با ۳۵.۶ امتیاز مقام دوم ، منطقه چهار تهران منطقه با ۳۱.۴ امتیاز مقام سوم و شهرستان بجنورد خراسان شمالی با ۲۵.۶ امتیاز مقام چهارم را ازآن خود کرد.

وی عنوان کرد: استان همدان شهرستان نامنین با ۱۷.۳ امتیاز ، استان فارس ناحیه ۲ شیراز با ۴.۵ امتیاز ، استان گلستان شهرستان آزادشهر با ۳.۹ امتیاز و استان بوشهر شهرستان بوشهر با ۳.۶ امتیاز به ترتیب مقام های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه به متوسطه دوم و زمان ۳۰ ثانیه اشاره کرد و افزود: محمد حسین تنهایی از خراسان رضوی شهرستان سبزوار، مصطفی مجیری از استان اصفهان شهرستان خمینی شهر و محمد اجنوردی از خراسان رضوی شهرستان سبزواربه ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در متوسطه دوم بخش نمایش انفرادی مهدی عرب و ناصر بهمدی از استان خراسان رضوی شهرستان سبزوار در این دوره از مسابقات به ترتیب مقام اول و دوم را به دست آوردند و داریوش مظلوم از استان گلستان شهرستان گرگان مقام سوم را کسب کرد.

علیزاده به نتایج کلی امتیازمتوسطه دوم هم پرداخت و یادآورشد: خراسان رضوی شهرستان سبزوار با ۵۹.۸ امتیاز مقام اول و استان گلستان شهرستان گرگان با ۲۶.۴ امتیاز دوم و شهرستان های تهران شهر قدس با ۲۲.۸ امتیاز مقام سوم و منطقه چهار تهران با ۱۹.۸ امتیاز حائز مقام چهارم کشوری در این دوره از مسابقات شد.

وی افزود: استان گیلان ناحیه۲ با ۱۱.۸ امتیاز ، استان اصفهان شهرستان خمینی شهر با ۱۱ امتیاز، استان هرمزگان شهرستان بندر لنگه با ۶ و استان بوشهر با ۳.۶ امتیاز به ترتیب مقام های پنجم تا هشتم را به دست آوردند.

مسابقات غیرحضوری دانش آموزان پسر کشور از یازدهم تا ۱۶ اسفند ماه جاری در ۲ رشته طناب زنی و فوتسال در البرز برگزار می شود که داوری آن را ۲۰ نفر از داوران مجرب برعهده دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟