رعایت عدالت اولویت اصلی ستاد انتخابات استان است


رعایت عدالت اولویت اصلی ستاد انتخابات استان است

یاسوج - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت عدالت و عدالت محوری اولویت اصلی ستاد انتخابات این استان برای انتخابات سال 1400 است.

به گزارش ایرنا، احمد جمالی روز چهارشنبه در همایش بخشداران استان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انتخابات باید در تراز انقلاب اسلامی و متناسب با شان و جایگاه نظام اسلامی برگزار شود.

وی بر رعایت قانون، عدالت و اصل بی‌طرفی از سوی مجریان انتخابات تاکید کرد و گفت: ستاد انتخابات استان به عنوان یک تیم عمل کننده و سیستمی به دنبال انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم است.
جمالی بیان کرد: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات حداکثری در شهرها و روستاهای استان پیش بینی شده و هیچ مشکلی نیست.
وی کهگیلویه و بویراحمد را یکی از استانهای شاخص در برگزاری انتخاتبات دانست و اضافه کرد: برگزاری انتخابات حاصل اتحاد، انسجام و همدلی مسئولان و مجریان انتخابات و همراهی مردم فهیم استان خواهد بود.

جمالی برگزاری سالم انتخابات را اولویت اصلی وزارت کشور دانست و عنوان کرد: آموزش بخشداران، فرمانداران و مجریان انتخابات در دستور کار بوده و اموزش‌ها نیز آغاز شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نقاط ضعف و قوت نحوه برگزاری انتخابات گذشته احصاء شود گفت: برگزاری انتخاباتی هوشمندانه و عاری از هرگونه خطا درحال برنامه ریزی است.
رئیس ستاد انتخابات استان تعامل همه جانبه، ارتباط مستمر با مردم، کسب اعتماد و رضایت مندی و سلامت انتخابات با حضور حداکثری مردم را بسیار مهم و ضروری دانست.

همایش یک روزه بخشداران استان با حضور ۲۰ بخشدار و با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد.

استانه کهگیلویه وبویراحمد با بیش از ۷۱۳ هزار نفر جمعیت دارای ۹ شهرستان و ۱۷ شهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !