هافبک برزیلی؛ اولین گلزن رئال مادرید در خانه همشهری


هافبک برزیلی؛ اولین گلزن رئال مادرید در خانه همشهری

کاسمیرو، ستاره برزیلی رئال مادرید یکی از موثرترین بازیکنان رئال مادرید بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، دهه گذشته برای باشگاه رئال مادرید فوق العاده بود و آنها هم در اسپانیا و هم به خصوص در عرصه قاره ای موفق به فتح عناوان فراوانی شدند. کاسمیرو، هافبک برزیلی با کسب دو عنوان قهرمانی لالیگا به موتور اصلی رئال مادرید تبدیل شده و پنج نکته که شاید در مورد این بازیکن نمی دانستید را در ادامه مرور خواهیم کرد؛

1- کاسمیرو 28 سال پیش در سائو خوزه دوس کامپوس، شهری واقع که در ایالت سائوپائولو متولد شده است.

هافبک برزیلی؛ اولین گلزن رئال مادرید در خانه همشهری

2- گل آکروباتیک کاسمیرو در دربی لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید در تاریخ 9 فوریه 2019 باعث شد او تبدیل به اولین بازیکن رئال مادرید شود که در استادیوم جدید التاسیس واندا متروپولیتانو برابر رقیب همشهری موفق به گلزنی می شود.

3- هواداران رئال مادرید کمی خرافاتی بوده و شاید از این موضوع آگاهی نداشته باشند. نام کامل این بازیکن کارلوس هنریکه کاسمیرو است و اکنون همه او را با نام کاسمیرو می شناسند که دلیل انتخاب این نام به روزهای حضور این بازیکن در سائوپائولو باز می گردد. هواداران این باشگاه بعد از یک نمایش فوق العاده او را به نام کاسمیرو مورد خطاب قرار دادند و پس از عملکرد فوق العاده در آن مسابقه، او تصمیم گرفت با این نام خود را معرفی کند.

4- اولین بازی این ژنرال خط میانی رئال مادرید در لالیگا برای تیم اصلی رئال مادرید در آوریل 2013 رقم خورد. کاسمیرو پیراهن شماره 38 را به تن کرده و در جریان پیروزی 3-1 تیمش برابر رئال بتیس 90 دقیقه کامل در ترکیب بود.

هافبک برزیلی؛ اولین گلزن رئال مادرید در خانه همشهری

5- کاسمیتو، (او توسط برخی از هم تیمی هایش با این نام شناخته شده است) 15 بار در تیم دوم رئال مادرید یعنی کاستیا بازی کرد و در رختکن این تیم با برخی هم تیمی های فعلی خود یعنی لوکاس واسکز و ناچو نیز همبازی بود.

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید