خانواده‌های دارای دو معلول کردستانی صاحب خانه می‌شوند


خانواده‌های دارای دو معلول کردستانی صاحب خانه می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تمامی خانواده‌های دارای حداقل دو معلول در استان کردستان صاحب خانه می‌شوند.

شهرام ملکی در جلسه کمیته راهبردی تفاهم نامه سه جانبه تامین مسکن معلولین با بیان این مطلب اظهار داشت: با حمایت خیرین و تسهیل گری دولت است تامین مسکن برای معلولین و افراد کم توان جسمی حرکتی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی افزود: معلولین و افراد کم توان جسمی حرکتی نیازمند کمک و حمایت هستند و برای کمک به آنها دستگاههای اجرایی تلاش خود را مضاعف کنند.

ملکی در ادامه به شناسایی و ساماندهی خانوارهای دارای حداقل دو معلول در کردستان اشاره کرد و گفت: حدود 300 خانوار دارای حداقل دو معلول در مناطق شهری و روستایی در استان شناسایی شده و مقرر گردید تا با کمک نهادها و دستگاههای اجرایی از جمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد برکت و خیرین مسکن ساز و با تامین زمین این واحدها ساخته شود.

وی تصریح کرد: در مناطق شهری تا سقف 140 میلیون و در حوزه روستایی 85 میلیون تومان اعتبار بلاعوض به این خانوارها تامین و پرداخت می شود.

ملکی خاطر نشان کرد: در این سفر همچنین با مساعدت مدیر عامل محترم انجمن خیرین برای کل جامعه هدف شناسایی شده اعتبار بلاعوض و تسهیلات پیش بینی گردیده که در استان نیز با حمایت هیات امناء و کمک خیرین شرایط اجرایی این امر را پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!