نیروی انتظامی بە تنهایی مسؤول مقابلە با سرقت نیست


نیروی انتظامی بە تنهایی مسؤول مقابلە با سرقت نیست

استاندار کردستان گفت: نیروی انتظامی بە تنهایی مسئول مقابلە از سرقت در سطح استان نیست و در این رابطه همه باید احساس مسئولیت کنند.

بهمن مرادنیا در چهارمین جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت استان کردستان با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش بخشی به جامعه اظهار کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و در همه سطوح مشغول خدمتگزاری به مردم است، اما باید به این نکته توجه شود که تنها نیروی انتظامی مسئول مقابله با سرقت نیست و همه باید در این راستا احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌ها و سازمان ها باتوجه به امکاناتی که در اختیار دارند باید تمهیداتی بیندیشند که سرقتی از اموال آن دستگاه ها صورت نگیرد و اگر مدیری در این رابطه اهمال کند باید مورد بازخواست قرار بگیرد.

مرادنیا با بیان اینکه طبق گزارش ها در روستاها سرقت هایی از اموال عمومی صورت می گیرد، عنوان کرد: دولت در روستاها مجموعه خدماتی را جهت رفاه و آسایش مردم فراهم کرده و شوراها و دهیاری ها باید نسبت به حفظ آنها اقدام کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: لازم است تمهیداتی اندیشیده شود که همزمان با اجرای پروژه ها و استقرار امکانات در مناطق مختلف یک پیوست امنیتی نیز وجود داشته باشد تا آن امکانات و تجهیزات به سهولت قابل سرقت نباشد.

وی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص حفاظت از اموال شخصی شهروندان را نیز امری حایز اهمیت توصیف کرد و گفت: تکرار و یادآوری مسائل به جامعه می تواند در پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی داشته باشد و حساسیت مردم را بالاتر ببرد.

مرادنیا مردم استان کردستان را مردمانی فرهنگی و دارای باورهای عمیق دینی دانست و یادآورشد؛ کردستان در آمار کشفیات سرقت استان اول کشور و در وقوع سرقت استان ۲۶ است که نشان از فرهنگ والای مردم دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها