تقدیر ویژه رییس کل دادگستری و شورای قضایی استان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد


تقدیر ویژه رییس کل دادگستری و شورای قضایی استان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین در دیدار با استاندار از تلاش های ویژه وی در خصوص اقدامات شایسته و به موقع و حضور مستمر در شهر زلزله سی سخت و روستاهای اطراف تقدیر کرد.

"حسن نگین تاجی" در این دیدار افزود: استاندار خود از اولین افرادی بود که در لحظات اولیه وقوع زلزله خود را به شهر سی سخت رساند و با تشکیل ستاد بحران استان همه دستگاهها و امکانات به سمت این شهر زلزله زده را بسیج کرد.
وی به تقدیر ویژه و بی نظیر رییس قوه قضاییه در سفر به استان در شورای اداری اشاره و تصریح کرد: این موضوع سندی مهم و معتبر بر تلاش های شبانه روزی و بازدیدها و رصد خانه به خانه استاندار در این شهر زلزله زده در شرایط خاص آب و هوایی است.
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد پیکری های ویژه و مکرر استاندار در سطوح ملی و جذب اعتبارات و کمک ها از سازمان ها، نهادها و وزارت خانه های مختلف را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: با تلاش و پیگیری های استاندار تاکنون مسئولان ملی و سازمان های مختلفی وارد شهر سی سخت شدند و کمک ها و امکانات خوبی به این شهر رسیده است.
"حسین کلانتری" استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از تلاش ها و همراهی های دستگاه قضایی، رئیسکل دادگستری استان، معاونین و دادستان های سراسر استان تقدیر و بیان کرد: تعامل، همدلی و انسجام میان همه مدیران استانی و شورای تامین مثال زدنی است و با این اتحاد تاکنون بر همه مشکلات و بحران ها فائق آمدیم.
به گزارش ایسنا، در پایان این دیدار رییس کل دادگستری با اهدای لوح سپاس از استاندار و زحمات وی تقدیر کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق