لیگ برتر انگلیس| لسترسیتی از پس برنلی برنیامد/ استون‌ویلا به قعرنشین جدول باخت


لیگ برتر انگلیس| لسترسیتی از پس برنلی برنیامد/ استون‌ویلا به قعرنشین جدول باخت

دیدارهای هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس با تساوی خارج از خانه تیم فوتبال لسترسیتی مقابل برنلی و شکست استون‌ویلا برابر شفیلدیونایتد ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (چهارشنبه) دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال لسترسیتی مقابل میزبان خود تیم برنلی به تساوی یک - یک رضایت داد.

ماتی ویدرا در دقیقه 4 گل نخست بازی را برای برنلی به ثمر رساند اما در ادامه کلچی ایهاناچو گل تساوی را در دقیقه 34 برای لسترسیتی به ثمر رساند.

با این نتیجه لسترسیتی رده سومی 50 امتیازی شد اما در رده سوم جدول باقی ماند. برنلی هم با 29 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

در بازی دیگر تیم فوتبال استون‌ویلا که میهمان شفیلدیونایتد قعرجدولی بود از پس از میزبان 10 خود که از دقیقه 57 بازی 10 نفره شد برنیامد و با نتیجه یک بر صفر باخت. تنها گل این بازی را دیوید مک‌گلدریک در دقیقه 30 به ثمر رساند.

با این نتیجه استون‌ویلا 39 امتیازی ماند و از صعود به رده هشتم باز ماند و در رده نهم باقی ماند. شفیلدیونایتد هم با وجود 14 امتیازی شد همچنان در قعر جدول است.

امشب از ساعت 23:45 به وقت تهران یک بازی دیگر در لیگ برتر انجام می‌شود که در آن منچستریونایتد میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...