پیش بازی پارما - اینتر؛ جیالوبلو بدون ژروینیو هم می تواند خطرساز باشد


پیش بازی پارما - اینتر؛ جیالوبلو بدون ژروینیو هم می تواند خطرساز باشد

اینتر اگر ششمین پیروزی متوالی را می خواهد، باید در ورزشگاه انیو تاردینی پارما را شکست...

در چارچوب هفته بیست و پنجم سری آ در فصل 2020/21، پارما میزبان اینتر خواهد بود.

مشخصات بازی

تاریخ ساعت ورزشگاه داور
پنجشنبه، 14 اسفند 99 23:15 انیو تاردینی فابریتزیو پاسکوا

بررسی وضعیت دو تیم و رتبه در جدول

اینتر با فاصله 4 امتیازی نسبت به میلان در صدر جدول سری آ قرار دارد. نراتزوری که در آخرین دیدار خود موفق به پیروزی 3-0 برابر جنوا شد، بهترین خط حمله لیگ را نیز در اختیار دارد. پارما نیز که با 3 امتیاز بیشتر نسبت به کروتونه در رده 19 جدول قرار گرفته در تلاش برای فرار از سقوط به سری بی است. این تیم در دو بازی آخر خود مقابل تیم های اودینزه و اسپتزیا دو تساوی 2-2 کسب کرده است. جیالوبلو که در بازی های اخیرش با ژروینیو، اینتر را حسابی به دردسر انداخته بود، در این بازی این وینگر ساحل عاجی را در اختیار نخواهد داشت. همچنین بخوانید: اینتر، رقیب محبوب ژروینیو در سری آ
رده تیم برد تساوی باخت گل زده گل خورده امتیاز
1 اینتر 17 5 2 60 24 56
19 پارما 2 9 13 19 47 15

غائبین بازی

مصدومان: در اینتر در مورد رسیدن استفانو سنسی به بازی شک و تردید وجود دارد در حالی که در پارما زیرکزی، ژروینیو و کورنلیوس مصدوم هستند. محرومان: محرومی برای این بازی وجود ندارد. در خطر محرومیت: در اینتر بارلا، باستونی، بروزوویچ و لوکاکو و در پارما نیز برونو آلوز، گالیولو و کوتسکا 4 کارته هستند و در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر، یک بازی محروم خواهند شد.

ترکیب احتمالی

پیش بازی پارما - اینتر؛ جیالوبلو بدون ژروینیو هم می تواند خطرساز باشد

مصاف های اخیر رو در رو در سری آ

پیش بازی پارما - اینتر؛ جیالوبلو بدون ژروینیو هم می تواند خطرساز باشد

نکات آماری

اینتر و پارما تاکنون 53 بار به مصاف هم رفته اند که 21 برد سهم نراتزوری و 16برد سهم جیالوبلو بوده است. 16 دیدار دیگر نیز بین دو تیم با تساوی به اتمام رسیده است. اینتر در ورزشگاه انیو تاردینی آمار چندان جالبی مقابل پارما نداشته است. 6 پیروزی، 6 تساوی و 14 شکست نتایج افعی ها در این ورزشگاه بوده هرچند در سال 2008 نراتزوری با پیروزی 2-0 (دو گل از ابراهیموویچ) قهرمانی در سری آ را در این ورزشگاه جشن گرفته است. پارما در 15 مسابقه آخر خود در سری آ حتی یک پیروزی هم کسب نکرده است. اینتر در 5 مسابقه اخیر خود در سری آ پیروز بوده است. اینتر در 6 مسابقه از 7 مسابقه آخر خود در سری آ موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است. پارما در هریک از 6 مسابقه آخر خانگی خود حداقل 2 گل دریافت کرده است. اینتر در هریک از 3 مسابقه آخر خود در سری آ 3 گل به ثمر رسانده است. اینتر در هریک از 3 مسابقه آخر خود مقابل پارما دو گل به ثمر رسانده و در 4 بازی آخر مقابل این تیم شکست ناپذیر بوده است. آنتونیو کونته تاکنون 10 بار به عنوان سرمربی برابر پارما قرار گرفته و بدون شکست بوده است (6 پیروزی و 4 تساوی).

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

پارما 0-2 اینتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !