انتقاد عجیب پیشکسوت محبوب استقلال از مدیران آبی ها پس از انتخاب فرهاد مجیدی


انتقاد عجیب پیشکسوت محبوب استقلال از مدیران آبی ها پس از انتخاب فرهاد مجیدی

پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال، داریوش یزدانی مدعی شد مدیران باشگاه نخواستند مربی خارجی داشته باشند وگرنه می شد با استراماچونی به توافقات خوبی رسید. پیشکسوت باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک مربی حرفه ای در حد و اندازه های استراماچونی به این تیم بیاید. نوشته انتقاد عجیب پیشکسوت محبوب استقلال از مدیران آبی ها پس...

انتقاد عجیب پیشکسوت محبوب استقلال از مدیران آبی ها پس از انتخاب فرهاد مجیدی

داریوش یزدانی : مدیران استقلال نخواستند که سرمربی خارجی داشته باشند وگرنه با استراماچونی می‌شد به توافقات خوبی رسید
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰
انتقاد عجیب پیشکسوت محبوب استقلال از مدیران آبی ها پس از انتخاب فرهاد مجیدی

پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال، داریوش یزدانی مدعی شد مدیران باشگاه نخواستند مربی خارجی داشته باشند وگرنه می شد با استراماچونی به توافقات خوبی رسید. پیشکسوت باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک مربی حرفه ای در حد و اندازه های استراماچونی به این تیم بیاید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، داریوش یزدانی پیشکسوت استقلال معتقد است مدیران باشگاه استقلال نخواستند که سرمربی خارجی داشته باشند وگرنه با گزینه‌ای مثل استراماچونی می‌شد به توافقات خوبی رسید.

داریوش یزدانی پیشکسوت استقلال تهران در خصوص تغییرات کادر فنی آبی‌پوشان صحبت های جالبی کرده است.

یزدانی در ابتدا اظهار داشت:

استقلال یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید و باید در این رقابت‌ها بدرخشد، فکر می‌کنم نیاز به مربی مثل استراماچونی داریم که هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. این که ورود مربی خارجی به فوتبال ما با ممنوعیت روبه رو است را نمی‌توانم بپذیرم.

وی افزود:

مدیران باشگاه استقلال نخواستند که سرمربی خارجی داشته باشند وگرنه با گزینه‌ای مثل استراماچونی می‌شد به توافقات خوبی رسید او را برگرداند و آینده باشگاه استقلال و جوانان و بازیکنان خوبی که داریم را تضمین کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

در مجموع امیدوارم یک مربی خوب مثل استراماچونی به استقلال در آینده‌ای نزدیک بیاید و بتواند به این تیم کمک کند تا آبی پوشان به شرایط ایده آل برسند چرا که ما رقابت‌های آسیایی را پیش رو داریم و مهم‌تر از همه این است که باید در برابر تیم‌هایی که از منطقه خلیج فارس هستند و در رقابت‌های آسیایی با آن‌ها روبرو می‌شویم پیروز و موفق باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403