حمله شدید مجتبی جباری علیه فرهاد مجیدی


حمله شدید مجتبی جباری علیه فرهاد مجیدی

باشگاه متعلق به یکی دو نفر نیست و نمی شود شما چون جایگاه مناسبی در زمان بازیکنی داشته اید، فکر کنید می توانید مربی باشگاه بزرگی مثل استقلال شوید.

مجتبی جباری ستاره سابق میانه میدان استقلال علیه سرمربیگری مجدد فرهاد مجیدی موضع تندی گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، شماره هشت شاکی آبی ها که صبح امروز گزینه مربیگری استقلال بود، تصور می کند فرهاد مجیدی مانع حضور او در کادر فنی استقلال شده است.

مجتبی جباری علیه فرهاد و برخی دیگر از همبازیان سابق خود طغیان کرد. از مجتبی جباری که سال هاست سکوت اختیار کرده و کمتر تن به مصاحبه می دهد، چنین گفتگویی بعید بود! حرف های جباری را حتما بخوانید...

حمله شدید مجتبی جباری علیه فرهاد مجیدی

مجتبی جباری در مورد اینکه گزینه ساکت الهامی برای حضور در کادر فنی استقلال است به رسانه طرفداری گفت: دیشب با ساکت الهامی صحبت کردم و من قبول کردم در کادر فنی استقلال با ایشان کار کنم. قبل از این هم که من مدرک نداشتم بحث حضورم در کادر فنی آقای شفر بود ولی دوستان نگذاشتند و با تلاش هایی که کردند اجازه ندادند این اتفاق رخ بدهد.
او ادامه داد: من در این مدت که فوتبالم را کنار گذاشتم سعی کردم از نظر فنی دانش خودم را بالا ببرم و الان که دارم صحبت می کنم این اعتماد به نفس را دارم که بگویم می توانم با حضور در کادر فنی استقلال از نظر فنی به این تیم کمک کنم.
هافبک سابق استقلال در مورد اینکه از همان ابتدا هم گفته می شد شانس ساکت الهامی برای سرمربیگری دراین تیم کم است گفت: قرار بود اتفاقی بیفتد که بتوانیم به استقلال کمک کنیم و من دیدم با آقای الهامی می شود این کار را انجام داد. سوال من این است که چرا دیگران فکر می کنند محق هستند؟ من فکر می کنم به خود آقای فکری باید فرصت بیشتری داده می شد تا بتواند اهدافش را پیش ببرد اما حواشی که هست باعث می شود فضا تنگ تر شود. باشگاه متعلق به یکی دو نفر نیست و نمی شود شما چون جایگاه مناسبی در زمان بازیکنی داشته اید، فکر کنید می توانید مربی باشگاه بزرگی مثل استقلال شوید. باشگاه های بزرگ دنیا کم بازیکنان بزرگ ندارند ولی بحث مربیگری کاملا متفاوت است. مربیگری اینطور نیست که با حضور به صورت فیزیکی کار را پیش ببرید. الان اگر من اعلام آمادگی می کنم که در کادر فنی استقلال کار کنم چون برایش تلاش کرده ام. من هیچوقت نخواستم برای دیگران این فضا را تنگ کنم و دوست داشتم اگر اتفاقی رخ می دهد بر اساس توانایی های خودم باشد.

وی افزود: انتظار من از هیات مدیره این است که بحث انتخاب سرمربی یک بحث فنی باشد نه بحث این باشد که کمتر باشگاه در دردسر قرار بگیرد چون آن مربی با فضای مجازی ارتباط مناسبی دارد.

شاگردی استاد چراغپور را کردم
مجتبی جباری می گوید هرگز برای شروع کار در مربیگری در باد اینکه بازیکن بزرگی بوده نخوابیده است: من زمانی که فوتبال را کنار گذاشتم خودم می گفتم هیچ چیز نمی دانم و حتی یک خط آنالیز بازی را هم نمی توانم انجام بدهم. پرس و جو کردم که چه کسی می تواند کمکم کند و کسی را بهتر از استاد جلال چراغپور در این کار ندیدم. ساعت های زیادی با ایشان کار کردیم و من متوجه شدم مربیگری شغلی است کاملا متفاوت با بازی کردن، وقتی قبلا بازیکن بوده باشی، می تواند کمک کند که شرایط بازیکنان و تیم را بهتر درک کنی ولی چیزی نمی شود انتقال داد، مگر اینکه سوادش را داشته باشی.

او در مورد داستان خودش و اضافه نشدن به کادرفنی استقلال در دوره شفر هم گفت: قرار بود من در زمان شفر به عنوان کمک مربی وارد کادر فنی شوم اما امیر حسین فتحی برای اینکه وضعیت خود را بین هواداران بهتر کند، فرهاد مجیدی را آورد و بعدا شرایطی پیش آوردند که او سرمربی شود. من در آن زمان صحبتی نکردم ولی حالا احساس ناراحتی برای باشگاه استقلال دارم.

کسی که هیچوقت فضای کنفرانس مطبوعاتی را تجربه نکرده است و در حساس ترین برهه برای اینکه زمان ماندن خود را در استقلال بیشتر کند، یک جام را از استقلال و هواداران بی نظیرش می‌گیرد، طوری می خواهند در ذهن هوادار این باور را ایجاد کنند که گزینه ای جز او نیست در حالی که اصلا اینطور نیست. من می توانم خیلی افراد را نام ببرم که هم سطح ایشان هستند و اینکه با فضای مجازی بخواهیم در ذهن هوادار کنیم که استقلال فقط یک گزینه دارد اصلا درست نیست.

ناراحتی من این است که باشگاه بزرگ استقلال یک گزینه داشته باشد. در نهایت امیدوارم استقلال و هواداران بی نظیرش موفق باشند و فشارهایی که احتمالا از سوی فضای مجازی روی من می آید چیزی نیست که نگرانم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟