نماینده مجلس: 740 میلیارد تومان برای توسعه ایلام هزینه شد


نماینده مجلس: 740 میلیارد تومان برای توسعه ایلام هزینه شد

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: 740 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و برون رفت استان در بخش زیرساخت ها تزریق شده است و دوران خوبی پیش روی ایلام قرار دارد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر بسطامی روز چهارشنبه در نشست تشکل های کارگری، کارفرمایی و کانون های بازنشستگی استان ایلام اظهار داشت: اولویت و اهداف کمیسون کارگری توجه و رصد پرداخت به موقع حق و حقوق قشر کارگر است.

وی افزود: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار کند.

بسطامی به مصوبه مناطق جنگی اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس، بازنشستگان از مزایای منطقه جنگی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه ایلام یکی از مناطق جنگی است و از مزایای این قانون بهره مند نبود، افزود: قانون استفساریه بند ( ج ) ماده ۱۱۲ برنامه ششم توسعه کشور که در مورد تسری مزایای مناطق عملیاتی و امنیتی به بازنشستگان است بررسی و با رای قاطع نمایندگان تصویب شد.

بسطامی یادآور شد: با فراهم شدن این زمینه بسیاری از مشکلات کنونی بهبود یافته و کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان به صورت چشمگیری ارتقا خواهد یافت.

نماینده مردم ایلام در پایان خواستار تعیین تکلیف بیمارستان شهدای زاگرس و خارج شدن از وضعیت هیات مدیره ای شد.

نماینده حوزه جنوبی ایلام نیز در این نشست گفت: در راستای ارائه خدمات، تسهیلات قرض الحسنه ای بازنشستگان از ۵۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال افزایش یابد.

بهزاد علیزاده افزود: درمانگاه های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی باید به لحاظ کمی و کیفی و تامین تجهیزات مور توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه های ارزشمند سازمان هستند، یادآور شد: بررسی و رفع مشکلات این افراد، همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل