مجموع مرگ‌ها در انگلیس 20 درصد بالاتر از میزان متوسط


مجموع مرگ‌ها در انگلیس 20 درصد بالاتر از میزان متوسط

خبرگزاری آریا- با وجود کاهش شمار مرگ ناشی از کووید 19 در انگلیس، اما مجموع مرگ‌ها در این کشور، هنوز 20 درصد بیش‌تر از متوسط شمار مرگ هاست.

مجموع مرگ‌ها در انگلیس 20 درصد بالاتر از میزان متوسط
خبرگزاری آریا- با وجود کاهش شمار مرگ ناشی از کووید 19 در انگلیس، اما مجموع مرگ‌ها در این کشور، هنوز 20 درصد بیش‌تر از متوسط شمار مرگ هاست.
به گزارش خبرگزاری آریا، شمار مرگ ناشی از کووید 19 در انگلیس در یک هفته، یک سوم کاهش یافت، اما مجموع مرگ‌ها در این کشور، هنوز 20 درصد بیش‌تر از متوسط شمار مرگ هاست.
روزنامه دیلی میرور نوشت براساس گزارش امروز مرکز ملی آمار انگلیس، در هفته منتهی به 19 فوریه، اول اسفند ماه، 13 هزار و 809 نفر در این کشور، به علل گوناگون، جان باختند که دو هزار و 182 نفر بیش از متوسط مرگ در مدت مشابه پنج سال اخیر بود.
به نوشته دیلی میرور، شمار مرگ‌های ناشی از ویروس کرونا در این کشور در حال کاهش است، اما شمار افرادی که هر هفته می‌میرند، هنوز 20 درصد بیش‌تر از میزان متوسط مرگ در این کشوراست.
این روزنامه براساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس افزود چهار هزار و 79 نفری که در گواهی فوتشان، ابتلا به کووید علت مرگ ثبت شده است، در مقایسه با هفته پیش از آن، هزار و 600 مورد فوت کم‌تر را نشان داد.
به نوشته دیلی میرور، در هفته پیش از هفته یاد شده، حدود 30 درصد از گواهی‌های فوت، به علت ابتلا به یروس کرونا صادر شده بود.
روزنامه دیلی میرور به نقل از گزارش مرکز ملی آمار انگلیس نوشت در همه مناطق انگلیس، شمار مرگ ناشی از ابتلا به کووید 19 رو به کاهش است و بیش‌ترین کاهش در جنوب شرق دیده شد که با کم شدن 636 فوتی، 35 درصد کاهش در شمار قربانیان ویروس کرونا دیده شد.
دولت انگلیس به علت افزایش پرشتاب شمار بیماران و جان باختگان از کرونا از 15 دی ماه سومین دوره قرنطینه سراسری را در این کشور اجرا کرده است که همچنان ادامه دارد.
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، انگلیس با جمعیت حدود 67 میلیون نفری، پنجمین کشور دارای بیشترین جان باختگان و بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در جهان شده است.

انگلیس همچنان پنجمین کشور دارای بیشترین مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان
بر اساس آمار رسمی، انگلیس با جمعیت حدود 67 میلیون نفری برغم اجرای واکسیناسیون و سومین دوره قرنطینه سراسری، پنجمین کشور دارای بیشترین مبتلایان و بیشترین جان باختگان از کرونا در جهان است.
، چند ماه است که ویروس جهش یافته در انگلیس به ویروس غالب در این کشور مبدل شده است.
افزایش پر شمار مبتلایان و قربانیان کرونا همزمان با اجرای واکسیناسیون و قرنطینه سراسری پلیس این کشور را جدی‌تر وارد میدان مبارزه با نقض قوانین قرنطینه کرده است.
رئیس شوای فرماندهان پلیس انگلیس اعلام کرد تا کنون حدد 69 هزار برگ جریمه برای ناقضان مقررات کرونایی صادر شده است.
مارتین هویت گفت: شماری از افراد مقررات قرنطینه را نادیده می‌گیرند و ما ناچاریم برای حفظ سلامت افراد جامعه قانون را درباره آنان اجرا و آنان را جریمه کنیم.
چند نوع ویروس جهش یافته در انگلیس شناسایی شده است وی با بیان اینکه اکنون در مرحله بسیار خطرناک همه گیری قرار داریم افزود: از اینکه ده‌ها هزار فرد خاطی را به جرم رعایت نکردن مقررات قرنطینه جریمه کرده ایم پوزش نمی‌خواهیم.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت ضوابط بهداشتی و مقررات قرنطینه گفت: پلیس نمی‌تواند در برابر ناقضان قرنطینه که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند بی تفاوت باشد.
بر اساس گزارش پلیس انگلیس تاکنون بیش از 270 برگ جریمه 10 هزار پوندی برای سازمان دهندگان تجمعات اعم از تظاهرات و جشن‌ها با حضور بیش از سی نفر صادر شده است.
بنا بر گزارش‌های پلیس حدود پانصد برگ جریمه هشتصد پوندی هم برای افراد به جرم شرکت در تجمعات بیش از 15 نفر صادر شده است.
بر اساس این گزارش حدود ششصد برگ جریمه هم برای صاحبان مشاغل به جرم نقض مقررات قرنطینه شامل بی توجهی به استفاده از ماسک، اجازه دادن به تجمع بیش از حد مجاز و نبستن محل اشتغال مطابق مقررات صادر شده است.
کشور حدود 67 میلیون نفری انگلیس، پس از کشور‌های پر جمعیت آمریکا، هند، برزیل و مکزیک، دارای بیشترین جان باختگان و بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی